Skocz do zawartości

anty aliasing w 3d


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

Zeby zrobic cos takiego ladnie i optymalnie w GM samym kodem, to marzenie wielu tworcow. Jakos dotad udawalo sie to zrobic albo ladnie albo optymalnie (rzadziej) ale nigdy oba naraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymagało by to dużo DLL'ów. :/

Efekt był by piękny.

Lecz za dużo przy tym prac.

 

Nie wiem...

Można by to było zrobić na obiekcie (grafice) 3D.

Ale potem...

Trza by było ustawić chodzenie po nie wównej powierzchni...

Widziałem cos takiego w 2D w GM...

Ale tak... to ciężko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymagało by to dużo DLL'ów. :/

Nie. wystarczy jeden dll w którym będzie GMAPI (aby podpiac sie pod GMowego renderera) + CG shader blooma (bo to chyba standardowy sposob na ladny antyaliasing) i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pivot: nie udzielaj się w tematach o których nie masz zielonego pojęcia. (Sam nie mam za dużo ale wydaje mi się że wiem coś o tym :P)

 

Do tematu: Bardzo ciężko było by to zrobić szczególnie gdyż gm jest słabo wydajnościowym programem. Myślę że dll coś by tu zmienił ale nie utrzymałbyś fps-ów powyżej 25. A moge zapytać po co Ci? ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...