szpaq99 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 jak zrobić antyaliasing w 3d jakie metody proponujecie może jakimś blurem czy cuś poprosił bym o kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zeby zrobic cos takiego ladnie i optymalnie w GM samym kodem, to marzenie wielu tworcow. Jakos dotad udawalo sie to zrobic albo ladnie albo optymalnie (rzadziej) ale nigdy oba naraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 aha a-= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Wymagało by to dużo DLL'ów. :/ Efekt był by piękny. Lecz za dużo przy tym prac. Nie wiem... Można by to było zrobić na obiekcie (grafice) 3D. Ale potem... Trza by było ustawić chodzenie po nie wównej powierzchni... Widziałem cos takiego w 2D w GM... Ale tak... to ciężko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Wymagało by to dużo DLL'ów. :/ Nie. wystarczy jeden dll w którym będzie GMAPI (aby podpiac sie pod GMowego renderera) + CG shader blooma (bo to chyba standardowy sposob na ladny antyaliasing) i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Pivot: nie udzielaj się w tematach o których nie masz zielonego pojęcia. (Sam nie mam za dużo ale wydaje mi się że wiem coś o tym :P) Do tematu: Bardzo ciężko było by to zrobić szczególnie gdyż gm jest słabo wydajnościowym programem. Myślę że dll coś by tu zmienił ale nie utrzymałbyś fps-ów powyżej 25. A moge zapytać po co Ci? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się