Skocz do zawartości

zmienna odliczająca czas


R.o.b

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Chcę zrobić grę wyścigową i mają tam być wyścigi z przeciwnikiem i na czas. Do przeciwnika użyje patha, a do wyścigu na czas mam kod, że wyświetla mi zmienną. Prosiłbym bardzo o skrypt na zmienną która odlicza czas lub inny kod który może to zastąpić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrypty:

 

GML (TimerStart)
global.___timer=date_current_time()

 

GML (TimerStop)
if(variable_global_exists('___timer'))

return(date_second_span(date_current_time(),global.___timer))

else

return(0)

 

Użycie sprowadza się do wywołania TimerStart() przy włączeniu stopera, a TimerStop() przy zatrzymaniu stopera. Odliczanie precyzyjne, funkcja TimerStop() zwraca liczbę sekund jakie minęły od włączenia odliczania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że coś w tym jest tylko nie moge tego pojąć.

 

Tak dokładnie to ma być napisane np. 30 sekun i mają się odliczać - 30,29,28,27 itd. , a jeżeli będzie zero to wtedy zrobi inną akcję. Jeżeli twój kod jest poprawny to wytłumacz mi go na "chłopski rozum".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...