Skocz do zawartości

Zablokowane Respawn :O


kubal09

Rekomendowane odpowiedzi

Ale jak obracało?Za myszką?EDIT:Niech będzie za myszką.Masz 2 objekty ,działko i kwadrat.W step działka dajesz:

GML
direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

x = obj_kwadrat.x

y = obj_kwadrat.y

A w global mouse left:

GML
instance_create(x,y,obj_naboj)

W create obj_naboj:

GML
direction = obj_działko.direction

W step naboj:

GML
speed = 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie powiedziałeś nam zbyt wiele.

To ma być starowane przez gracza czy komputer?

 

masz image_angle które określa kąt więc zmieniając wartość tej zmiennej możesz obracać coś :P

 

no i w jakimś tam zdarzeniu tworzysz pocisk, a w Create pocisku dajesz

derection=dzialo.image_angle

speed=10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz image_alpha które określa kąt więc zmieniając wartość tej zmiennej możesz obracać coś

image_alpha to jest przeźroczystość EDIT:

nie powiedziałeś nam zbyt wiele.
Jak to? Napisałem jak ma się obracać i chodzić za kwadratem,jak naboj ma się tworzyć,żeby nabój był w kierunku czołgu i żeby leciał.To jest mało?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rany przejęzyczyć się nie można? xD

 

Kurde blaszka, nie pierwszy raz mi się to zdarza (zwykle w kodzie).

 

Już poprawiam :)

 

Jak to? Napisałem jak ma się obracać i chodzić za kwadratem,jak naboj ma się tworzyć,żeby nabój był w kierunku czołgu i żeby leciał.To jest mało?

 

To nie było do ciebie spryciarzu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...