Skocz do zawartości

Zablokowane Plynnosc


PoxiPol

Rekomendowane odpowiedzi

Otoz pomagalem Viaderkowi troche przy jego fizyce w grze, i tam chodzi o to ze im szybciej sie leci tym wolniej sie spada i vice versa. Doszedlem do punktu usprawnienia wszystkiego i chcialbym ab jak nacisne strzalke w gore i w prawo/lewo aby plynnie lecialo w gore. Jednak nie jestem pewny czy cis takiego by dzialalo. Wmoim kodzie chodzi o to aby na poczatku zapisalo jaki jest direction, i potem zeby sie wznosilo o 0.1 az dojdzie ze dotychczasowy kierunek jest o 8 wiekszy od poprzedniego. Jednak jestem prawie pewny ze to nie zadziala moim kodem:

GML
if direction >= 226 xor (direction <= 43 && direction > 1) then

{ global.a = direction;

direction += 0.1;

until

{direction - global.a = 8}}

JAk to poprawic?

 

Poradzilem sobie, temat zamykam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...