Moho Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 W obiekcie "Player" mam : Event: Press Enter { instance_create(x+5,y+5,action_obj) alarm[0] = 5 } Event Alarm0 { with action_obj instance_destroy() } No i mam obiekt "Message Holder" a w nim : Event create w ktorym zdeklarowalem zmienna sms = 0 Event Collision (z action_obj) sms = 1 Event Draw { if sms = 1 draw_text(240,100,"test") } Podczas gdy podjede playerem do obikeu massage holder i wcisne enter to nie działa kolizja jakby nie pojawia się za nic tekst... wie ktoś o co może chodzić ?? używam rooma 640x480 bez view'a. Pomocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Zamiast opisywać słownie dał byś przykład =P Mi działa, może obiekty nie mają przydzielonych spritów (potrzebne są jeśli obiekt ma z czymś kolizować)? BTW. To ma być coś takiego że gracz podchodzi do jakiegoś znaku (czy czegoś tam) wciska Enter i wyświetla mu się wiadomość? Jeśli tak to można by to zrobić inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Tak właśnie gracz podchodzi do znaku wciska Enter i ma mu się wyświetlić napis... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Ja bym to widział tak: https://gmclan.org/up152_11_Wiadmomosci_z_znakow.html Myszą kierujesz a LMB dajesz speeda =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 A jak zrobić by tekst znikną ?? Daje alarma i instance_destroy() ale tekst tak czy siak jest mimo to ze niszczy sie źrudło tekstu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Sam znika po czasie (widać poświęciłeś tu mniej niż 20s na testowanie tego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się