kubal09 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Witam! Mam taki kod: GML if mouse_check_button_pressed(mb_left) { instance_destroy() } Jak zrobic aby jeszcze do tego dodawało punkty jak się kliknie i jak sie ma np. 30 pkt to przenosiło na kolejną plansze ?? Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 GML if mouse_check_button_pressed(mb_left) { instance_destroy() global.punkty+=1 if(global.punkty>=30)room_goto_next() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Collision Event with object ***** for object *****: Error in code at line 5: global.punkty+=10 at position 2: Unknown variable punkty -------------------------------------------- Co zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Musisz w create zainicjować zmienną punkty GML punkty=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 dalej ten sam błąd! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 przeciez ta zmienna jest globalna.. a wogole to global.punkty to przykladowo podalem, zamien ja na swoja zmienna przechowujaca punkty. (btw. w create inicjuj global.punkty=0 jesli uzywasz tej zmiennej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Sory nieprzeczytałem dokładnie twojego kodu: GML global.punkty=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Bo to jest zmienna globalna więc musisz dać w create: global.punkty=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Teraz działa gra ale nie nabijają się punkty :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Podstawowe pytanie: jaka zmienna u Ciebie w grze odpowiada za przechowywanie punktow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 EEEEE.... Niewiem ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 to sie nie dziw ze nic Ci nie nabija, skoro nawet nie wiesz co sprawdzac. Masz obiekt kontrolera, ktory w create ma global.punkty=0, ustawiasz go w roomie najlepiej jako pierwszy obiekt i wtedy ten kod co podalem powinien dzialac (tylko wywal te global.punkty=0 z create obiektu bonusa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 kubal09 pisałem ci na pw jak to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Nie musisz mi pisac na PW sam se poradziłem <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się