tomalas Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Chodzi o to ,źe obiekt A ma przechodzić nad obiektem B. I żeby to nie zależało od czasu stworzenia objektu. Bo zauważyłem ,że czasami obiekt A przechodzi pod obiektem B ,a czasami nad :] To się tyczy gry Bunkier, jeżeli ktoś grał to może wie o co chodzi :) Poporstu czy jest na to jakiś kod? Edit: Porblem rozwiązany chodziło o depth, sorki za temat :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 To zależy od tego jak ustawisz Depth w danym obiekcie ... jeśli Depth z a = Depth z b to wtedy liczy się ten co powstał później a jeśli są różne to na górze będzie ten co ma mniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Poprostu daj w Destroy: depth=1; =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 1 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Wiem wiem już dałem w edit ,że problem rozwiązany bo forum nie działało i pomógł mi Valdemor. Ale dzięki za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się