bobo Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 A znasz czy znadzie jakiś inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Stwóż nowy obiekt np. obj_cr_enemy I w: Create alarm[0]=room_speed*xx //xx to sekundy alarm 0 To co masz w alarm[0] obj_helikopter i do tego dopisz alarm[0]=room_speed*xx //xx to sekundy Proste EDIT Jak by tego nie użył musiał by bardziej kombinować bo obiekt powstał by tylko 1 raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Moim zdaniem, po co tak kombinować. Ale jak już tak to robisz, to zrób jak napisał Tobie eXcLiFe@, tylko w alarm 0 wpisz to co masz w objekcie obj_helikopter, bez alarm[0]=room_speed*xx //xx to sekundy, no chyba że chcesz mieć pełno tych objektów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 No nie robie tak i mi nie działa jak robie cos źle to jak zwykle mnie poprawcie :P : Tworze obj_cr_enemy W jego Crate pisze: alarm[0]=room_speed*20 W jego alarmie pisze: alarm[0]=room_speed*20 instance_create(x+random(30),y+random(30),obj_helikopter); i dodaje go do roma jako "?" A w crate obj_helikopter mam: alarm[0]=30 a w alarm0 : instance_create(x+random(30),y+random(30),obj_helikopter); Kurde powiedzcie co zaś źle robie :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Zrób tak: obj_cr_enemy create alarm[0]=room_speed*20 alarm 0 alarm[0]=room_speed*20 instance_create(random(room_width),random(room_height),obj_helikopter) room_width to szerokosc roomu a room_height to wysokosc, wiec helikoptery beda sie pojawiac w calym roomie. W helikopterze wydaje mi sie ze niepotrzebne jest robienie nastepnego, lepiej zmniejszyc czas po jakim sie maja pojawiac w obj_cr_enemy lub ustawic czesciowo losowa ilosc czasu po jakim maja sie robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 I tym razem nie pytanie a proźba czy propozycja... Potrzebuje grafika sam jak narazie sie ucze grafiki i dosc opornie mi to idzie więdz jesli jakis grafik mógł by mi pomóc w tej grze to bardzo prosze o kontakt na gg:5257073 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Nie ,że jestem chamski albo coś ale może chociaż grafike zrobisz sam ;P Przynajmniej się postaraj, człowiek wtedy ma satysfakcje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 No i znowu mam problem :crying: Myśle już 2 dzień jak go zniwelować ale nie umiem nic wymyśleć :boxed: Przejdżmy do konkretu: Obiekt który zostanie zeszczelony chce żeby znajdował się na danych współżędnych wiedz w obj_helikopter w Alarm0 pisze: instance_create(x+random(608),y+random(176),obj_helikopter); i w obj_cry_enemy też w Alarm0: alarm[0]=room_speed*4 instance_create(x+random(608),y+random(176),obj_helikopter); no i wedlug mnie powinno działać ale cały czas objekt pojawia sie w wedlug mnie losowych mniejscach napewno nie w tych współżędnych podanych wyżej. Jaki błąd popełniam?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Po kodzie widać że chcesz żeby się pojawiał w losowo wybranych miejscach i losował w danym przedziale liczb więc o co Ci chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Ja niechce zeby losowo chce żeby objekt pojawil sie w :x+random(608),y+random(176) czyli x 608 i y 176 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Skoro niechcesz losowo to po co to random ? instance_create(608,176,obj_helikopter); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaytek Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 x+random(608),y+random(176) Małe uświadomienie autora: kod który napisałeś, powoduje dodanie do aktualnej pozycji x liczby z zakresu 0-608, to samo robi z y dla liczb 0-176, random(liczba) oznacza losowanie liczby od zera to podanej w argumencie, ot co. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Ej gdy przekształce gra w exe to jak ja zalonczam wyskakuje mi taki błąd: Error:Error in resource dat. W czym problem lezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Dobra pierwsza wersja gry wydana oczywiscie wersja BETA. No i musze przystąpić do robienia nowej wersji :P I chce zrobić coś takiego że moj zaczyna latac np z predkoscia 20 a np. bo 10 sekundach z predkoscia 25 i nie zabrdzo umnie to zrobic jak robie tak: W objekcie interfeju w crate pisze: alarm[5]=room_speed*10 Robie alarm w tym objiekcie inetrfesju a wnim pisz: speed=25 W obj_samolot tworze alarm a w nim: speed=25 Gdzie robie błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się