Hobik Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Zrobiłem morzliwość wchodzenia do domu zrobiłem to tak: gdy playyer zetknie się z domem to z roomu miasto przejdze do roomu dom. Ale gdy chcę wyjść z domu (zrobiłem to w ten sam sposub) to player pojawia się w miejscu startu gry a nie przed domem albo jego drzwiami. teraz chcę jakoś zrobić najlepiej na klockach albo kod też morze być. Jak player zetknie się z drzwiami w domu to pojawi się przed domem czyli w roomie miasto. mam nadzieje że zrozumieliście czekam na odp. A i jeszcze drugie pytanie kiedyś na forum był podany kod na to że jak samochud uderzy w dom to się od niego odbije (to pomaga w tym błędzie "dźwięk uderzenia"....) ale szukałem tego kodu ale niemogę znaleśc a więc proszę o ponowne jego podanie. Za odp z góry dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Zapisz zmienne pozycji obiektu do zmiennych globalnych =] Po wejściu do pokoju: global.xx=x; global.yy=y; Po wyjściu z pokoju: x=global.xx; y=global.yy; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 30 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 niedziała ale w miejsce xx i yy mam wpisać współżędne bo niewiem ale na tym forum trzeba się dużo domyślać (bez komentarza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 ... Myślisz że podam Ci gotowca? Napisałem jak powinien wyglądać kod i jak jego działanie powinno mniej więcej wyglądać. I może jeszcze "dziękuję" by się pojawiło? Bo widze że niektóży myślą że wszyscy inni muszą im pomagać. EDIT Jak nie znasz podstaw to się nie dziw że nie rozumiesz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Ja myśle ,żeby zasotosować Room Persistent poprostu ta opcja zapisuje room. Dokładniej w tym temacie: LINK Jeżeli chodzi na odbijanie to są przykłady jazdy autem. Ale myślę ,że wystaczyłoby x=xprevious y=yprevious Lecz samochód by się odbił bardzo malutko prawie wogóle by stanał w miejscu chyba :) Więc można np.: dodać trochę do tego. Rozwiązań jest wiele może wystarczy poprostu x+5 albo coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 30 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Tymon- nic niemusisz nikt cie niezusza do pisania beznadziejnego posta jak przedhwilą poprostu piszę że niezrozumiałem tego posta chcę abyś podał mi dokłądniejszy opis a na dziękuję to sobie niezałużyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Nic tam nie zmieniasz. Poprostu, dajesz to do objektu. Pierwszy kod przed wejściem do pokoju, drugi po wyjściu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Do czego dokładniejszy opis? Dajesz to: global.xx=x; global.yy=y; Tam gdzie jest kod wjeścia do pokoju (tylko przed nim żeby zdążył zapisać pozycje) a ten drugi: x=global.xx; y=global.yy; Najlepiej dać w Create bohatera. Już na początku tak napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 1 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 no niedziała a zresztą wydaje mi się to głupie z kąt player ma wiedzieć gdzie ma się pojawić?? no bo skoro wspułżędnych mam niepodawać ?? czy jak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Oh! Poślij mi na maila (tymek_beczek@o2.pl) źródło. Ja to poprawię i Ci odeślę. Ty się za to weź za naukę GMLa i ogólnej obsługi GMa bo naprawdę ... bez komentarza. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi