raperr Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 W następnym tygodniu a może w ten weekend postaram się pokazać wam nowe skreny z lepszy efektem światła. Do wszystkich którzy mówią że jest dla nich za ciemno postaramy się zrobić opcję rozjaśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Chciałbym przypomnieć, że ciemność nie jest synonimem klimatu ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Tu nawet nie chodzi o ciemność, ale sam system oświetlenia, który jest po prostu tragiczny. Latarka powinna w takich grach pokazywać, jak wygląda przedmiot bez cienia, powinna pomagać w oglądaniu go, pokazywać, jak naprawdę wygląda. A tutaj jest to zrobione tak badziewnie, że najpierw cała gra jest przyciemniana, a później jest malowany półprzeźroczysty biały sprite latarki. I tak w sumie - wcale dzięki tej latarce lepiej nie widać, a wręcz przeciwnie. Spójrzcie na światło tuż przed latarką. Toż tu mniej widać, niż na ciemnym obszarze. Z tym szczegółem, że tu jest jasno, a nie ciemno... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 dokładnie, latarka to tutaj biala plama na czarnej teksturze czyli zle. Zrobiliscie taka sytuacje ze wszystko jest jakby przyciemnione, a swiatla wcale nie rozjasniaja tylko nakladaja biala alphe, ja bym na waszym miejscu zrobil na odwrot, tzn sprity w miare jasne, ale przyciemniane tam gdzie nie swieci swiatlo. Porownaj sobie chocby latarke waszą z latarką w lucky dayu czy pochodnią w ktorejs gier borka nie pamietam czy to byla almora darkosen czy to trzecie :P grafika mi podchodzi nie wyglada zle ale jest duzo za ciemno a swiatla przeszkadzaja zamiast pomagac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Sory, nawet po zdjęciu kominiary nadal widzę ciemność. btw. nie będę się powtarzał : wystarczy rysować biały prostokąt na ekranie i zmieniać jego przeźroczystość, każdy będzie mógł sam sobie ustawić te "rozjaśniene" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 ale takie rozjasnienie jak piszesz dzialalo by dokladnie tak samo jak ich latarka czyli średniawka, ja bym porozjaśniał sprity i walnał jakiś filtr przyciemniający tam gdzie ma byc ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 ... a w menu dałbym opcje np 5 poziomowy suwak rozjaśniania,np 0 nic nie rozjaśnia i w górę,grafika zdaje mi się,że dobra,bo chyba gdzieś na początku pisałem,że jest 1 stylowa więc luz,ale ciężko mi tam coś zobaczyć,troszkę za ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 ... a w menu dałbym opcje np 5 poziomowy suwak rozjaśniania,np 0 nic nie rozjaśnia i w górę,grafika zdaje mi się,że dobra,bo chyba gdzieś na początku pisałem,że jest 1 stylowa więc luz,ale ciężko mi tam coś zobaczyć,troszkę za ciemno. drobiu ja też był dał b o na moim monitorze ni nie widać. A pozatym gra będzie się toczyć tylko w ciemno porę dnia. Co Osama Bin Laden słonko zjadł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się