Moho Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Witam Razem z LionX robiliśmy gre o nazwie Die Hard 3, podkreślam słowo ROBILIŚMY ponieważ napotkaliśmy głupkawy problem... Gra jest z widokiem od góry z trójwymiarowym silnikiem, chodzi o to że gdy zrobi się dużo ulic i pare budynków, po odpaleniu gry strasznie się zacina. W linku poniżej daje do Downloadu silnik gry we wczesnej wersji Beta : http://rapidshare.de/files/11946057/Die_Hard_3.rar.html Jak by ktoś był dobry to możę by przefiltrował ten silnik i podał przyczyne tego problemu... Testowaliśmy na komputerze : AMD Sempron 1,5 512 DDR Ram GeForce 5200 128MB Weird Productions był by wdzięczny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Dezaktywuj obiekty poza widokiem kamery (albo obiekty 3D niech nie będą rysowane) , niedawno pojawił się podobny temat. Podszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 A ten problem można rozwiązać nawet w banalny sposób używając w drawie każdego z obiektów 3d przed całymi procedurami(draw_ellipse itd) if distance_to_obiect(hero)<500 Oczywiście możesz użyć lepszych sposobów , aczkolwiek ten też jest na swój sposób skuteczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Dzięki coś pokombinujemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się