eXcLiFe Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Witam Arena Wars : ES posiada 2 podstawowe błędy... i nie wiem gdzie ich mam szukać ... 1) pocisk przelatuje przez ścianę 2) pocisk rozwala naraz całą linie skrzyni a wrogów już nie :/ 3) i inne drobne błędy Jeśli możecie oblukajcie ten engine : http://www.gmclan.org/up652_11_aw2es.html i powiedzcie mi co jest nie tak ... PS. Dźwięk znajdziecie w poprzedniej v gry : http://www.gmclan.org/up652_3_aw2es.html Z góry dzięki Pozdro eXcLiFe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Jak rozwiązać problemy sam nie wiem z początku myslałem ,że wystarczy w kolizji z murem zrobic destroy ale to zbyt proste, więc chyba z takim czymś porblemu byś nie miał :D Co do samej gry, trudno przecisnąć się przez szpare do tej stołówki :D I chyba trochę za ostro się ludzikiem chodzi chyba ,że tak ma byc. No i mam nadzieję ,że ktoś z początkujących nie zwinie Ci tego, dorobi kilka rzcezy i podpisze jako swoje :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 25 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 też mam taką nadzieje ale udostępniłem ten projekt bo chce żeby każdy mógł coś od siebie dodać :P czy też poprawić to ma być wspólny projekt :D a po za tym jak zwinie to i tak będzie miał nie mały orzech do zgryzienia żeby poznać strukturę gry :P (mówie o początkujących) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Taaa tym bardziej ,że już trochę obiektów jest :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 26 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Mam to gdzieś nie robie tego projektu :angry: to jest za beznadziejny błąd żeby coś z nim zrobić !!! koniec kropka :twisted: chyba że wy coś wymyślicie :P ale i w to wątpie :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Na moje nie powinieneś się tak poddawać... Może to dlatego ,że nie widać naboji :] Rób co chcesz, ale ja bym nie dał za wygraną :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 26 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Wiesz nie widać naboi bo ich nie ma :P to jest za zasadzie zbioru punktów :P że jeżeli w danym zbiorze punktów od a do b wystąpi taki i taki warunek to wtedy to i to (przynajmniej takie miałem założenie :D) i z tym mam ciągle problem :/ bo tak to jest ok. Ps. spróbujcie to sami rozwiązać jak się wam uda jesteście prze :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 To skoro nie możesz zrobić ,tak że naboji nie widać i nie mogą przeleciec przez ściane. Pomyśl nad rozwiązaniem innym, może zrób naboje chociaż i tak bardzo amlutkie by musialy być :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 26 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 też tak myślałem ale ja chciałem zrobić aby pocisk poruszał się z prędkością 500 pikseli :P sprawdzając piksel po pikselu ale jakoś to nie wyszło w piątek może zacznę myśleć nad innym rozwiązaniem :P PS. tomalas podaj swój nr gg :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Jesli mnie pamiec nie myli, to istnieje funkcja sprawdzajaca, czy dana linia koliduje z okreslonym obiektem. Powinno cos pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Stycznia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Podpowiedź pierwsza: 1) Wywal wszystkie obiekty i sprity wall. 2) Utwórz jeden sprite z paroma klatkami animacji: górny lewy róg, górny prawy róg, dolne odpowiedniki, pozioma ściana, pionowa ściana, pionowa ze spojeniem z pionową od góry, wariant od dołu itd. 3) Utwórz jeden obiekt wall. 4) Strzeż się przed tym aby temu obiektowi dawać jakąkolkwiek akcję prócz create. Stepy, kolizje i inne, które masz wybij sobie z głowy. Nie zażynaj niepotrzebnie procesora. 5) W create obiektu wall napisz skrypt, który zawiera: image_speed = 0; Algorytm kolizji z innymi obiektami wall i zaleznie od innych wall sasiadujacych w poziomie, pionie itd. nadaj odpowiedni image_index. Podpowiedź druga: Nigdy nie stosuj akcji kolizji w obiektach pasywnych. Przykład: Piłka vs ściana. Akcja kolizji powinna być w piłce, nie ścianie. Gracz vs broń. Akcja kolizji i zbierania broni powinna być w graczu, nie broni. Obiekty pasywne pozostaw praktycznie bez żadnych akcji. Podpowiedź trzecia: Integruj obiekty podobnego gatunku w jedną całość. Przykład z twojej gry: ak47 i barettm82. Po co aż dwa obiekty? 1) Stwórz jeden obiekt o nazwie bron_palna 2) Stwórz dla niego jeden sprite gdzie każda klatka animacji odwzorowuje inną broń. 3) Podczas tworzenia broni na planszy wykonuj taki skrypt: obiekt = instance_create( x, y, obj ); ksztaltuj_bron( obiekt , i ); 4) Utworz skrypt ksztaltuj_bron i napisz mu wnetrze: argument0.image_speed = 0; argument0.image_index = argument1; nazwa_obiektu_gracza.bron_aktywna[argument1] = true; ... 5) Pozbadz sie zmiennych aktywujacych bronie za pomoca tablicy bron_aktywna 6) Gdy bedziesz chcial stworzy bron na planszy bezposrednio w edytorze plansz, to wystarczy ctrl+prawy klik na broni i w create wpisac: ksztaltuj_bron( id, tutaj_numerek_typu_broni ); ps. Gdzie jest akcja lewego klikniecia mysza do strzelania, bo nie moge zlokalizowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Jest ona w scr_m4fire var xx, yy, ii; xx = global.camx; yy = global.camy; repeat (50) { xx += 4*global.camcos; yy -= 4*global.camsin; ii = instance_position(xx,yy,obj_wall_basic); if (ii == noone) { ii = instance_position(xx,yy,obj_monster_basic); if (ii == noone) continue; with (ii) {livess-=powerw-(distance_to_object(obj_player)/80); repeat (random(4)+6) {instance_create(xx,yy,obj_krew_draw);}}; break; } if instance_position(xx,yy,obj_plant_basic) continue; if (ii.object_index == obj_paka) || (ii.object_index == obj_beka) with (ii) livess-=powerw-(distance_to_object(obj_player)/80); repeat (random(4)+6) {instance_create(xx,yy,obj_odlamekpaki);; break; PS. Thx za pomoc widze że jeszcze dużo nie wiem o tym programie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Ty tak wogóle masz w sygnaturze: Arena Wars 2 ,a pierwszą część masz jak tak to daj linka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Była na serwerq tylko że wywalili mi konto :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się