Skocz do zawartości

ind


Rekomendowane odpowiedzi

nie powinienes tego robic w ten sposob. wiem do czego zmierzasz, ale prosciej jest to zrobic tak:

obiekt:

GML (Zmiana sprita)
sprite_index=sprite
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, inaczej. Warunek sprawdza czy odległość jest dokładnie równa 100 pixeli, tak? DOKŁADNIE. Osiągnięcie dokładnie takiej odległości jest nieco problematyczne, tak więc trzeba zmienić warunek na bardziej prawdopodobny, np. na odległość mniejszą niż 100 pixeli.

GML
if distance_to_object(object0) < 100

 

{

 

sprite_index = sprite2

 

}

 

else

 

{

 

sprite_index = sprite1

 

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...