geralt100 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 GML object_set_sprite(ind,sprite2) czym jest te ind i jak to ustawić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 nie powinienes tego robic w ten sposob. wiem do czego zmierzasz, ale prosciej jest to zrobic tak: obiekt: GML (Zmiana sprita) sprite_index=sprite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 no atk tylko, że nadal nic się nie zmienia, może kod nie działa w innym miejscu wygląda on tak: GML if distance_to_object(object0) = 100 { sprite_index = sprite2 } else { sprite_index = sprite1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Obecnie warunek sprawdza czy odległość do obiektu jest równa 100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 więc jak spowodować zmiane sprita po spełnieniu warunku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Zadaj sobie pytanie, czy taki warunek jest do spełnienia. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ok czyli musi byc że to ma być jakaś odległosć ale jak ją ustawić????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Nie, inaczej. Warunek sprawdza czy odległość jest dokładnie równa 100 pixeli, tak? DOKŁADNIE. Osiągnięcie dokładnie takiej odległości jest nieco problematyczne, tak więc trzeba zmienić warunek na bardziej prawdopodobny, np. na odległość mniejszą niż 100 pixeli. GML if distance_to_object(object0) < 100 { sprite_index = sprite2 } else { sprite_index = sprite1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ok dzieki już działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się