Skocz do zawartości

Przezroczyste tło


Hobik

Rekomendowane odpowiedzi

Niepotrafię robić ludzików 3D a więc muj ludzik wygląda w miare normalnie ale jet bardzo cieniutki napewno wiecie o co chodzi. Muj pierwszy problem jest taki że jest sobie policjant wycięty w paincie z innej gry wsadziłem go do gry i obiekt na którym jest jego tekstura ma kształt prostkoąta i wygląda to tak jakby był ludzik na białym prostokącie robiłem edit i zmieniłem ten kolor na czarny z nadzieją że zrobi się przezroczysty ale niestety nie :( I muj drugi problem chciałbym zrobić ludzika tak żeby z każdej strony był pokazany z przodu tz. niebędzie widać że on jest cienki poprostu niebędzie morzliwości obejżenbia go z boku takie rozwiązanie widziałem na przykładzie fps ale ja moją gre robię za pomocą Scripts'ów a tam jest to pokazane na kodach i prubowałem ale nieudało mi się tak zrobić a oto treść Scripts'a do mojego ludzika:

 

//draw_set_color(col)

draw_set_color(merge_color(col,background_color[0],.5))

d3d_draw_wall(x-door_x,y-door_y,0, x+door_x,y+door_y,80, background_get_texture(tex),1,1)

draw_set_alpha(alp)

d3d_draw_wall(x-door_x,y-door_y,0, x+door_x,y+door_y,-100, background_get_texture(tex),1,1)

 

draw_set_color(c_white)

draw_set_alpha(1)

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...