Deusald (Adamentium) Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Jak zrobić aby obj_gracz podążał za obj_gracz2 z tą sama prędkością co on(czyli obj_gracz2). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 GML mp_potential_step(obj_gracz2.x,obj_gracz2.y,obj_gracz2.speed,true) Jednak jeśli obj_gracz2 nie przemieszcza sie dzięki zmiennej speed a np. takim kodem jak powyżej (mp_potential_step, itp), to zamiast speed musisz podać zmienną która u obj_gracz2 odpowiada za prędkość przemieszczania się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się