szpaq99 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 jak zrobić żeby obj goblin trzymał się dalej o 20 pixeli od obj_wrog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 szczeze nie rozumiem chcesz zeby obj goblin chodził za obj wrog czy chcesz zeby był do niego "przymocowany " ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Step goblina: GML if (distance_to_object(o_wrog)<20) mp_linear_step(o_wrog.x,o_wrog.y,5,0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Step goblina: KOD if (distance_to_object(o_wrog)<20) mp_linear_step(o_wrog.x,o_wrog.y,5,0) a nie if distance_to_object(o_wrog) > 20 { move_towards_point(o_wrog.x,o_wrog.y,2); } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 ja nie chce żeby on za nim chodził tylko żeby nie mógł się do niego się zbliżyć. bo jak dałem kilka obiektów goblin i kilka obj wrog i one nachodzą na siebie gdy mnie gonią i się klinują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 to daj np : if distance_to_object(obj_goblin) > 20 { //podazanie } else { speed = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się