Skocz do zawartości

tekstury 3D


Hobik

Rekomendowane odpowiedzi

Robię gierke 3D mam już skończony pierwszy poziom zacxzynam robić drugi i chcę aby w drugim poziomie tekstury sufitu i ziemi były inne niż w pierwszym jak to zrobić?? ponieważ gdy zrobiłem nowego rooma to odrazu byłyu w nim tekstury z poprzedniego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Zrób sobię tabele z teksturkami, wyglądać to może tak:

//Pierwszy level
tex[0,0]=teksturka1;
tex[1,0]=teksturka2;
tex[2,0]=teksturka3;
tex[3,0]=teksturka4;

//2 level
tex[0,1]=teksturka1_lev2;
tex[1,1]=teksturka2_lev2;
tex[2,1]=teksturka3_lev2;
tex[3,1]=teksturka4_lev2;

I jeszcze zmienną odpowiadającą za numer levelu i chyba tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w rysowaniu podlogi/sufitu jest taki kawalek

background_get_texture(textura_sufitu)

robisz w create tabelke taka jak dal tymon

tex[0,0]=textura_sufitu_do_lvl1
tex[1,0]=textura_podlogi_do_lvl1
tex[0,1]=textura_sufitu_do_lvl2
tex[1,1]=textura_podlogi_do_lvl2

i w rysowaniu sufitu zamiast textura_sufitu wpisujesz

tex[0,room]

a podlogi

tex[1,room]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...