Skocz do zawartości

Diablo II


Younz

Rekomendowane odpowiedzi

Więzienie z kości + duch z kości = koniec walki.

 

Jeśli chodzi o walkę z potworkami bossami to tak, bo pvp to barbarzyńca, zabójczyni i czarodziejka bez enigmy spokojnie wyskoczą, no i z enigmą każdy.

 

Tak wogóle to najgorszą rzeczą jaką jest w diablo to właśnie to, że można nabyć przydatne czary innych profesji poprzez ubiór danego przedmiotu. Amazonka z naprowadzającą strzałą + enigma (teleport) jest wg mnie najpotężniejszą postacią do pvp. Psuje to zabawę. Zobaczymy jak rozwiążą to w Diablo 3.

 

"Bleee, diablo kosztuje 30zł. To naprawde nie jest tak dużo" Zwłaszcza ,jeśli ktoś się zajmuje handlem wirtualnych przedmiotów spokojnie to odrobi. Nawet potem nieźle zarobi. (Chodzi o sprzedawanie Enigm, Wysokich run itp, które z czarodziejką wysokopoziomową, dobrze rozwiniętą wraz z odpowiednimi przedmiotami nie są większym problemem.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarodziejką nie grajcie bo potem na piekle wiele potworów jest odporny na twoje czary...

 

Niewrażliwość na magie - czarodziejka nie używa magii, nie ma problemu

Niewrażliwość na ogień - zostają czary zimna i błyskawic + najemnik

Niewrażliwość na zimno - czary ognia i błyskawic + najemnik

Niewrażliwość na błyskawice - czary ognia i zimna + najemnik

Niewrażliwość na ciosy fizyczne - czary czarodziejki

 

Najemnika mam na myśli tego z drugiego aktu.

 

Paladyn ciosy fizyczne także musi mocno pakować w zemste

Barbarzyńca ciosy fizyczne tak więc musi używać berserkera

Barbarzyńca, Paladyn w sanktuarium chaosu mają bardzo ciężko "żelazna dziewica magów" Paladyn na zapał oraz Barbarzyńca na tornado są tam samobójcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewrażliwość na magie - czarodziejka nie używa magii, nie ma problemu

Niewrażliwość na ogień - zostają czary zimna i błyskawic + najemnik

Niewrażliwość na zimno - czary ognia i błyskawic + najemnik

Niewrażliwość na błyskawice - czary ognia i zimna + najemnik

Niewrażliwość na ciosy fizyczne - czary czarodziejki

 

Najemnika mam na myśli tego z drugiego aktu.

 

Paladyn ciosy fizyczne także musi mocno pakować w zemste

Barbarzyńca ciosy fizyczne tak więc musi używać berserkera

Barbarzyńca, Paladyn w sanktuarium chaosu mają bardzo ciężko "żelazna dziewica magów" Paladyn na zapał oraz Barbarzyńca na tornado są tam samobójcami.

 

Grałeś czrodzijką ??

Jak nie to zamknij odbyt (bez przkleństw i w jego wypadku bez obrazy (więc post powninen być bez warna))

 

Grałem 91 i wiem jak było na piekle te czary które działy na nich to byly tak cienkei ze zal.pl <_< <_< <_<

 

Wypraszamy sobie takie zachowanie. Dostajesz Warna.

Borek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałeś czrodzijką ??

Jak nie to z**** od*** (bez przkleństw i w jego wypadku bez obrazy (więc post powninen być bez warna))

 

Post zraportowałem. Więc post powinien być z warnem.

 

Tak grałem, miałem 70+ poziom. Bo wiesz gra nie polega tylko na używaniu jednego konkretnego przypakowanego czaru. Niestety trzeba używać klawiszy F1-12. Na tym poziomie osiągnąłem obrażenia w granicach od błyskawicy i seryjnych 1500, Ognista kula 1500, oraz zamarznięta kula 500. Były zadowalające. Wiadomo łatwo nie jest ale jak będę chciał zagrać w łatwą grę odpalę sapera z najmniejszą ilością min i największym polem bądź zagram sam ze sobą w karcianą "wojnę"

 

Grałem 91 i wiem jak było na piekle te czary które działy na nich to byly tak cienkei ze zal.pl dry.gif dry.gif dry.gif

 

Jeśli chcesz wszystko zmiatać za jednym kliknięciem odpal jakiegoś moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak grałem, miałem 70+ poziom. Bo wiesz gra nie polega tylko na używaniu jednego konkretnego przypakowanego czaru. Niestety trzeba używać klawiszy F1-12. Na tym poziomie osiągnąłem obrażenia w granicach od błyskawicy i seryjnych 1500, Ognista kula 1500, oraz zamarznięta kula 500. Były zadowalające. Wiadomo łatwo nie jest ale jak będę chciał zagrać w łatwą grę odpalę sapera z najmniejszą ilością min i największym polem bądź zagram sam ze sobą w karcianą "wojnę"

70 poziom czyli nic. Jak zrobisz soske na 2 żywioły to będziesz miał 2 gÓwn***ane czary, z którymi będziesz miał przerąbane jeszcze na koszu, a jak zrobisz 1 to nie masz w ogóle co grać, bo jak rzuci się na ciebie choć 1 mob na hellu z resem to leżysz przy soskowej obronie. Tak więc się nie mądrz.

 

 

Więzienie z kości + duch z kości = koniec walki.

Podejdzie do ciebie pal z hammerem i w 3 sekundy leżą wszyscy przyzwani wraz z tobą. Okrążą cię potwory na hellu - też nie masz dużych szans... choć pewnie i tak większe niż tą soską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70 poziom czyli nic. Jak zrobisz soske na 2 żywioły to będziesz miał 2 gÓwn***ane czary, z którymi będziesz miał przerąbane jeszcze na koszu, a jak zrobisz 1 to nie masz w ogóle co grać, bo jak rzuci się na ciebie choć 1 mob na hellu z resem to leżysz przy soskowej obronie. Tak więc się nie mądrz.

Czy ja się mądrze ? Ależ nie, staram się tylko wytłumaczyć jak dobrze mi się chodziło taką czarodziejką na magic find (zwłaszcza runy). Czy ja pisałem ,że to jest pro czarodziejka do pvp lub na potworki, expienie ? Nie. Po drugie kto tu mówi o dwóch żywiołach ? Przecież cały czas piszę o trzech. 70 poziom czyli coś. Mogę używać annihilusa i wielu ciekawych przedmiotów. Do tego dochodzi masa talizmanów podnoszących umiejętności itp. A jeśli ktoś pakuje tylko w jeden konkretny czar zwłaszcza po dojściu synenergii aby jeden czar miał jak nbajwiększe obrażenia to taka osoba wg. mnie nie potrafi grać, i nie mówię akurat o nikim z Was.

 

PS: Doszedłem nią do hrabiny piekło spokojnie tak więc nie jest taka tragiczna.

 

Co do nekromanty i paladyna, jeśli zniedołężenie działa na graczy może być bardzo pomocne w tym wypadku.

 

"Okrążą cię potwory na hellu - też nie masz dużych szans..." Weź pod uwage to ,że magowie zawsze stoją gdzieś na tyłach a nie wbiegają w środek walki jak paladyn, barbarzyńca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Okrążą cię potwory na hellu - też nie masz dużych szans..." Weź pod uwage to ,że magowie zawsze stoją gdzieś na tyłach a nie wbiegają w środek walki jak paladyn, barbarzyńca.

Zawsze jakiś potwór się przesmyknie, albo czasem trzeba coś porobić sobie samemu. Różnie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jakiś potwór się przesmyknie, albo czasem trzeba coś porobić sobie samemu. Różnie bywa.

 

Na tyłach miałemna myśli , czar > ucieczka, czar > ucieczka. Chociaż w sumie najemnik z drugiego aktu dla czarodziejki może robić za żywą tarczę.

 

@PoxiPol, są, wraz z wybuchającymi takimi białymi z trzeciego aktu oraz z piątego tymi takimi kamikadze. ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tych małych chyba nikt nienawidzi... a szczególnie czarodziejki na których najlepsze czary mają akurat resa.

 

Jak kto lubi, moim zdaniem paladynem można mieć to prawie samo co czarodziejką, tyle że nie trzeba uciekać przed każdym potworem i nikt nie jest odporny na jego ataki (dlatego chyba z 75% graczy to paladyni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne że gra jest tak piekielnie nudna na 12 lvlu? Jak dotąd ciągle tylko bierze się questy, idzie się na rzeźnie, w razie pełnego EQ lub braku potionów stawia sie portal, idzie do miasta, wraca się do portalu i dalej rzeźnia i tak w kółko. To jest RPG z elementami hack n slash czy hack n slash z elementami RPG xD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne że gra jest tak piekielnie nudna na 12 lvlu? Jak dotąd ciągle tylko bierze się questy, idzie się na rzeźnie, w razie pełnego EQ lub braku potionów stawia sie portal, idzie do miasta, wraca się do portalu i dalej rzeźnia i tak w kółko. To jest RPG z elementami hack n slash czy hack n slash z elementami RPG xD?

 

Niby jest to gra cRPG typu hack'n'slash czyli w szczególności nastawiona na siekanie i rozwalanie przeciwników. Jakieś tam elementy RPG ma...

 

Co do zbierania EQ na początku gry takie są "dobre" ,że aż nie opłaca ich się nawet zbierać.

 

Dla mnie gra jest nudna do 30 lvla, oraz podczas przechodzenia 2 i 3 aktu.

 

@Feynorn, paladynem mi się łatwo grało ponieważ młotek + koncentracja duże obrażenia, tylko fakt czasem ma się pecha i ten młotek potrafi ominąć wszystko. Statystyki wogóle siły nie wiele , praktycznie nic, tylko tyle aby eq jakieś unieść, mocy zero, zręczności trochę pod blok ale wiadomo ,że święta tarcza+jakaś dobra tarcza daje olbrzymi blok oraz obrone a reszta idzie w żywotność. Do tego jak nie mylę słów runicznych "wezwanie do broni" aby mieć okrzyki barbarzyńcy, + enigma (teleport) jest wyśmienicie no ale niestetyt aby takiego skompletować to już trzeba trochę poświęcić czasu i nerwów.

 

Osobiście uważam okrzyki, teleport i różne czary z przedmiotów u paladyna za najgorszą rzeczą jaka istnieje w Diablo 2 LoD. Mam nadzieję tylko że w trójce takiego czegoś nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pox i Pablo to Wasze subiektywne opinie, a CD Action z również subiektywną opinią dał 10/10. Tak więc wszystko zależy od odbiorcy. Może i jest to siekańsko niemiłosierne, ale za to bardzo rozbudowane i znacznie lepiej przemyślane niż większość dzisiejszych MMORPGów.

 

Tak czy inaczej Diablo II weszło do historii gier jako jedna z najlepszych produkcji wszech czasów. Choć dzisiaj po 9 latach (coś koło tego) nie jest już tak oszałamiające jak kiedyś to na prawdę niewiele gier potrafi po tak długim czasie przyciągać do siebie takie rzesze fanów i w dalszym ciągu kosztować w Media Markcie 54.90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...