Harv Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Nekromanta, na ducha z kości, przywołanych tylko używać jako żywej tarczy. Golem wg mnie zbędny. Więzienie z kości + duch z kości = koniec walki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 JA kiedys nabilem 96 lvl, mialem mlotka, nosil enigme ,zachcostam i inne fajne rzeczy :). Wtedy jeszcze nie bylo pochodni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Ale wiecie, że są prywatne battle.nety całkiem dobrze prosperujące? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Prywatne.... Bleee, diablo kosztuje 30zł. To naprawde nie jest tak dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Funny Fact- Ojciec kupil Diablo II na Allegro od Pianisty z Szansy na Sukces (z anic se nie przypomne imienia). Bylo to dobre okolo 7 lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Więzienie z kości + duch z kości = koniec walki. Jeśli chodzi o walkę z potworkami bossami to tak, bo pvp to barbarzyńca, zabójczyni i czarodziejka bez enigmy spokojnie wyskoczą, no i z enigmą każdy. Tak wogóle to najgorszą rzeczą jaką jest w diablo to właśnie to, że można nabyć przydatne czary innych profesji poprzez ubiór danego przedmiotu. Amazonka z naprowadzającą strzałą + enigma (teleport) jest wg mnie najpotężniejszą postacią do pvp. Psuje to zabawę. Zobaczymy jak rozwiążą to w Diablo 3. "Bleee, diablo kosztuje 30zł. To naprawde nie jest tak dużo" Zwłaszcza ,jeśli ktoś się zajmuje handlem wirtualnych przedmiotów spokojnie to odrobi. Nawet potem nieźle zarobi. (Chodzi o sprzedawanie Enigm, Wysokich run itp, które z czarodziejką wysokopoziomową, dobrze rozwiniętą wraz z odpowiednimi przedmiotami nie są większym problemem.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Jak masz Trang'oula to necro jest praktycznie nieśmiertelny. Przynajmniej był, do patcha 1.09... :/ Praktycznie nieskończona ilość many, spamujesz więzieniem i duchem z kości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Moge z wami pograc ale mam tylko podstawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Younz Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Czarodziejką nie grajcie bo potem na piekle wiele potworów jest odporny na twoje czary...(chodź może na początku jest ######sta) Doradzam Palla albo Barbarzyńce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Czarodziejką nie grajcie bo potem na piekle wiele potworów jest odporny na twoje czary... Niewrażliwość na magie - czarodziejka nie używa magii, nie ma problemu Niewrażliwość na ogień - zostają czary zimna i błyskawic + najemnik Niewrażliwość na zimno - czary ognia i błyskawic + najemnik Niewrażliwość na błyskawice - czary ognia i zimna + najemnik Niewrażliwość na ciosy fizyczne - czary czarodziejki Najemnika mam na myśli tego z drugiego aktu. Paladyn ciosy fizyczne także musi mocno pakować w zemste Barbarzyńca ciosy fizyczne tak więc musi używać berserkera Barbarzyńca, Paladyn w sanktuarium chaosu mają bardzo ciężko "żelazna dziewica magów" Paladyn na zapał oraz Barbarzyńca na tornado są tam samobójcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Younz Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Niewrażliwość na magie - czarodziejka nie używa magii, nie ma problemu Niewrażliwość na ogień - zostają czary zimna i błyskawic + najemnik Niewrażliwość na zimno - czary ognia i błyskawic + najemnik Niewrażliwość na błyskawice - czary ognia i zimna + najemnik Niewrażliwość na ciosy fizyczne - czary czarodziejki Najemnika mam na myśli tego z drugiego aktu. Paladyn ciosy fizyczne także musi mocno pakować w zemste Barbarzyńca ciosy fizyczne tak więc musi używać berserkera Barbarzyńca, Paladyn w sanktuarium chaosu mają bardzo ciężko "żelazna dziewica magów" Paladyn na zapał oraz Barbarzyńca na tornado są tam samobójcami. Grałeś czrodzijką ?? Jak nie to zamknij odbyt (bez przkleństw i w jego wypadku bez obrazy (więc post powninen być bez warna)) Grałem 91 i wiem jak było na piekle te czary które działy na nich to byly tak cienkei ze zal.pl <_< <_< <_< Wypraszamy sobie takie zachowanie. Dostajesz Warna. Borek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Grałeś czrodzijką ?? Jak nie to z**** od*** (bez przkleństw i w jego wypadku bez obrazy (więc post powninen być bez warna)) Post zraportowałem. Więc post powinien być z warnem. Tak grałem, miałem 70+ poziom. Bo wiesz gra nie polega tylko na używaniu jednego konkretnego przypakowanego czaru. Niestety trzeba używać klawiszy F1-12. Na tym poziomie osiągnąłem obrażenia w granicach od błyskawicy i seryjnych 1500, Ognista kula 1500, oraz zamarznięta kula 500. Były zadowalające. Wiadomo łatwo nie jest ale jak będę chciał zagrać w łatwą grę odpalę sapera z najmniejszą ilością min i największym polem bądź zagram sam ze sobą w karcianą "wojnę" Grałem 91 i wiem jak było na piekle te czary które działy na nich to byly tak cienkei ze zal.pl dry.gif dry.gif dry.gif Jeśli chcesz wszystko zmiatać za jednym kliknięciem odpal jakiegoś moda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Tak grałem, miałem 70+ poziom. Bo wiesz gra nie polega tylko na używaniu jednego konkretnego przypakowanego czaru. Niestety trzeba używać klawiszy F1-12. Na tym poziomie osiągnąłem obrażenia w granicach od błyskawicy i seryjnych 1500, Ognista kula 1500, oraz zamarznięta kula 500. Były zadowalające. Wiadomo łatwo nie jest ale jak będę chciał zagrać w łatwą grę odpalę sapera z najmniejszą ilością min i największym polem bądź zagram sam ze sobą w karcianą "wojnę" 70 poziom czyli nic. Jak zrobisz soske na 2 żywioły to będziesz miał 2 gÓwn***ane czary, z którymi będziesz miał przerąbane jeszcze na koszu, a jak zrobisz 1 to nie masz w ogóle co grać, bo jak rzuci się na ciebie choć 1 mob na hellu z resem to leżysz przy soskowej obronie. Tak więc się nie mądrz. Więzienie z kości + duch z kości = koniec walki. Podejdzie do ciebie pal z hammerem i w 3 sekundy leżą wszyscy przyzwani wraz z tobą. Okrążą cię potwory na hellu - też nie masz dużych szans... choć pewnie i tak większe niż tą soską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 70 poziom czyli nic. Jak zrobisz soske na 2 żywioły to będziesz miał 2 gÓwn***ane czary, z którymi będziesz miał przerąbane jeszcze na koszu, a jak zrobisz 1 to nie masz w ogóle co grać, bo jak rzuci się na ciebie choć 1 mob na hellu z resem to leżysz przy soskowej obronie. Tak więc się nie mądrz. Czy ja się mądrze ? Ależ nie, staram się tylko wytłumaczyć jak dobrze mi się chodziło taką czarodziejką na magic find (zwłaszcza runy). Czy ja pisałem ,że to jest pro czarodziejka do pvp lub na potworki, expienie ? Nie. Po drugie kto tu mówi o dwóch żywiołach ? Przecież cały czas piszę o trzech. 70 poziom czyli coś. Mogę używać annihilusa i wielu ciekawych przedmiotów. Do tego dochodzi masa talizmanów podnoszących umiejętności itp. A jeśli ktoś pakuje tylko w jeden konkretny czar zwłaszcza po dojściu synenergii aby jeden czar miał jak nbajwiększe obrażenia to taka osoba wg. mnie nie potrafi grać, i nie mówię akurat o nikim z Was. PS: Doszedłem nią do hrabiny piekło spokojnie tak więc nie jest taka tragiczna. Co do nekromanty i paladyna, jeśli zniedołężenie działa na graczy może być bardzo pomocne w tym wypadku. "Okrążą cię potwory na hellu - też nie masz dużych szans..." Weź pod uwage to ,że magowie zawsze stoją gdzieś na tyłach a nie wbiegają w środek walki jak paladyn, barbarzyńca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 "Okrążą cię potwory na hellu - też nie masz dużych szans..." Weź pod uwage to ,że magowie zawsze stoją gdzieś na tyłach a nie wbiegają w środek walki jak paladyn, barbarzyńca. Zawsze jakiś potwór się przesmyknie, albo czasem trzeba coś porobić sobie samemu. Różnie bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Jednak nikt nie powie ze te ludziki z katakumb nie sa najbardziej wkurzajacymy osobnikami w Diablo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Zawsze jakiś potwór się przesmyknie, albo czasem trzeba coś porobić sobie samemu. Różnie bywa. Na tyłach miałemna myśli , czar > ucieczka, czar > ucieczka. Chociaż w sumie najemnik z drugiego aktu dla czarodziejki może robić za żywą tarczę. @PoxiPol, są, wraz z wybuchającymi takimi białymi z trzeciego aktu oraz z piątego tymi takimi kamikadze. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Tych małych chyba nikt nienawidzi... a szczególnie czarodziejki na których najlepsze czary mają akurat resa. Jak kto lubi, moim zdaniem paladynem można mieć to prawie samo co czarodziejką, tyle że nie trzeba uciekać przed każdym potworem i nikt nie jest odporny na jego ataki (dlatego chyba z 75% graczy to paladyni). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Czy to normalne że gra jest tak piekielnie nudna na 12 lvlu? Jak dotąd ciągle tylko bierze się questy, idzie się na rzeźnie, w razie pełnego EQ lub braku potionów stawia sie portal, idzie do miasta, wraca się do portalu i dalej rzeźnia i tak w kółko. To jest RPG z elementami hack n slash czy hack n slash z elementami RPG xD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Czy to normalne że gra jest tak piekielnie nudna na 12 lvlu? Jak dotąd ciągle tylko bierze się questy, idzie się na rzeźnie, w razie pełnego EQ lub braku potionów stawia sie portal, idzie do miasta, wraca się do portalu i dalej rzeźnia i tak w kółko. To jest RPG z elementami hack n slash czy hack n slash z elementami RPG xD? Niby jest to gra cRPG typu hack'n'slash czyli w szczególności nastawiona na siekanie i rozwalanie przeciwników. Jakieś tam elementy RPG ma... Co do zbierania EQ na początku gry takie są "dobre" ,że aż nie opłaca ich się nawet zbierać. Dla mnie gra jest nudna do 30 lvla, oraz podczas przechodzenia 2 i 3 aktu. @Feynorn, paladynem mi się łatwo grało ponieważ młotek + koncentracja duże obrażenia, tylko fakt czasem ma się pecha i ten młotek potrafi ominąć wszystko. Statystyki wogóle siły nie wiele , praktycznie nic, tylko tyle aby eq jakieś unieść, mocy zero, zręczności trochę pod blok ale wiadomo ,że święta tarcza+jakaś dobra tarcza daje olbrzymi blok oraz obrone a reszta idzie w żywotność. Do tego jak nie mylę słów runicznych "wezwanie do broni" aby mieć okrzyki barbarzyńcy, + enigma (teleport) jest wyśmienicie no ale niestetyt aby takiego skompletować to już trzeba trochę poświęcić czasu i nerwów. Osobiście uważam okrzyki, teleport i różne czary z przedmiotów u paladyna za najgorszą rzeczą jaka istnieje w Diablo 2 LoD. Mam nadzieję tylko że w trójce takiego czegoś nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Dla mnie gra zaczyna byc nudna od 60 lvla. Wtedy po prostu zaczynam czuc monotonnie. Aha, taki tip, najemnicy z 2 aktu, i wlocznia z run (teraz nie pamietam ktora)= zywa tarcza jak i superman. Kurcze znowu mi sie chce wlaczyc Diablo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Pox i Pablo to Wasze subiektywne opinie, a CD Action z również subiektywną opinią dał 10/10. Tak więc wszystko zależy od odbiorcy. Może i jest to siekańsko niemiłosierne, ale za to bardzo rozbudowane i znacznie lepiej przemyślane niż większość dzisiejszych MMORPGów. Tak czy inaczej Diablo II weszło do historii gier jako jedna z najlepszych produkcji wszech czasów. Choć dzisiaj po 9 latach (coś koło tego) nie jest już tak oszałamiające jak kiedyś to na prawdę niewiele gier potrafi po tak długim czasie przyciągać do siebie takie rzesze fanów i w dalszym ciągu kosztować w Media Markcie 54.90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się