Wezyr Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Czemu taki kod nie działa: GML sprite_index=sprite_create_from_screen(x-sprite_width/2,y-sprite_height/2,sprite_width,sprite_height,0,0,0,1,0,0) Chciałem zrobić aby obiekt miał sprite'a takiego jak wygląda jego "otoczenie" a zamiast tego sprite jest czarnym kwadratem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Dziwne, bo mi działa. https://gmclan.org/up199_11_sprite_screen.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Ale to działa tylko na backgroundy ? Bo ja potrzebuje żeby wychwytywało też sprite innych obiektów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 No to przecież wychwytuje, se zrób koło tego kwadratu ze spritem kolejnego, się ponakładają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się