Skocz do zawartości

[RM_http] Pobieranie zmiennej ok z www


Markuz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio bawie się z rm_http i chce zrobic logowanie przez GM, z pobieraniem danych z www, mam cos takiego na www:

<?php

// Jest to przykladowy plik PHP kooperujacy z Game Makerem


// Sprawdzamy czy prawidlowy "user agent" ( drugi argument w HTTP_Send w GM )
if ( $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] != "Tylko GM" )
{
    // Jesli nieprawidlowy, to wyswietlamy ostrzezenie i konczymy wysylanie danych do Przegladarki / GM'a
    echo "Permission denided!";
    die();
}

if(isset($_GET['login']) & ($_GET['haslo']))
{

$haslo = '111';
$login = 'markuz';

if(($_GET['login'] == $login) and ($_GET['haslo'] == $haslo)  ) 
{
echo '{ok["true"]}';
}
else
echo '{ok["false"]}';

// Pare zmiennych dla GM'a
echo '{Aktualny czas['.time().']}';
echo '{Twoje IP['.$_SERVER['REMOTE_ADDR'].']}';
echo '{Twoja przegladarka['.$_SERVER['HTTP_USER_AGENT'].']}';


}
// Pamietajcie, struktura zmiennych dla gm'a wyglada tak:
// {nazwa zmiennej[wartosc zmiennej]}
?>

 

Jak w GM pobrać konkretną daną np. ok i sprawdzić czy ona jest false czy true?

Kod z pobieraniem danych w GM:

GML
if ( polaczenie > 0 )

{

var znaki;

znaki = HTTP_Receive( polaczenie , 50 );

 

if ( znaki != "" )

{

string_pobrany += znaki;

alarm[0] = 1;

}

else

{

// Czysc pobrane dane ze zbednego naglowka

string_pobrany = HTTP_ClearBody(string_pobrany);

 

// Odczytaj zmienne

zmienne_pobrane = HTTP_GetVars(string_pobrany);

 

wyswietl_pobrane_zmienne = true;

}

}

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W draw tam masz:

GML
if ( wyswietl_pobrane_zmienne )

{

var klucz, i;

 

// Powtorz tyle razy petle ile jest zmiennych w strukturze "map"

for ( i = 0; i < ds_map_size( zmienne_pobrane ); i+= 1 )

{

if ( i == 0 ) klucz = ds_map_find_first( zmienne_pobrane ); // Pobierz pierwszy klucz (nazwe zmiennej)

else klucz = ds_map_find_next( zmienne_pobrane , klucz ); // Pobierz kolejny klucz (nazwe zmiennej)

// Wyswietl klucz (nazwe zmiennej) oraz wartosc zmiennej

draw_text( 10, 10 + i * 40, klucz + ' -> "' + ds_map_find_value( zmienne_pobrane, klucz ) + '"' );

}

}

Domyśl się. ;P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if ( polaczenie > 0 )

{

var znaki;

znaki = HTTP_Receive( polaczenie , 50 );

 

if ( znaki != "" )

{

string_pobrany += znaki;

alarm[0] = 1;

}

else

{

// Czysc pobrane dane ze zbednego naglowka

string_pobrany = HTTP_ClearBody(string_pobrany);

 

// Odczytaj zmienne

zmienne_pobrane = HTTP_GetVars(string_pobrany);

dalej = 1;

ok = HTTP_GetVars('ok');

wyswietl_pobrane_zmienne = true;

}

}

hmm? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if ( polaczenie > 0 )

{

var znaki;

znaki = HTTP_Receive( polaczenie , 50 );

 

if ( znaki != "" )

{

string_pobrany += znaki;

alarm[0] = 1;

}

else

{

// Czysc pobrane dane ze zbednego naglowka

string_pobrany = HTTP_ClearBody(string_pobrany);

 

// Odczytaj zmienne

zmienne_pobrane = HTTP_GetVars(string_pobrany);

dalej = 1;

ok = ds_map_find_value( zmienne_pobrane, 'ok' );

wyswietl_pobrane_zmienne = true;

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...