Markuz Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Witam, ostatnio bawie się z rm_http i chce zrobic logowanie przez GM, z pobieraniem danych z www, mam cos takiego na www: <?php // Jest to przykladowy plik PHP kooperujacy z Game Makerem // Sprawdzamy czy prawidlowy "user agent" ( drugi argument w HTTP_Send w GM ) if ( $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] != "Tylko GM" ) { // Jesli nieprawidlowy, to wyswietlamy ostrzezenie i konczymy wysylanie danych do Przegladarki / GM'a echo "Permission denided!"; die(); } if(isset($_GET['login']) & ($_GET['haslo'])) { $haslo = '111'; $login = 'markuz'; if(($_GET['login'] == $login) and ($_GET['haslo'] == $haslo) ) { echo '{ok["true"]}'; } else echo '{ok["false"]}'; // Pare zmiennych dla GM'a echo '{Aktualny czas['.time().']}'; echo '{Twoje IP['.$_SERVER['REMOTE_ADDR'].']}'; echo '{Twoja przegladarka['.$_SERVER['HTTP_USER_AGENT'].']}'; } // Pamietajcie, struktura zmiennych dla gm'a wyglada tak: // {nazwa zmiennej[wartosc zmiennej]} ?> Jak w GM pobrać konkretną daną np. ok i sprawdzić czy ona jest false czy true? Kod z pobieraniem danych w GM: GML if ( polaczenie > 0 ) { var znaki; znaki = HTTP_Receive( polaczenie , 50 ); if ( znaki != "" ) { string_pobrany += znaki; alarm[0] = 1; } else { // Czysc pobrane dane ze zbednego naglowka string_pobrany = HTTP_ClearBody(string_pobrany); // Odczytaj zmienne zmienne_pobrane = HTTP_GetVars(string_pobrany); wyswietl_pobrane_zmienne = true; } } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 W draw tam masz: GML if ( wyswietl_pobrane_zmienne ) { var klucz, i; // Powtorz tyle razy petle ile jest zmiennych w strukturze "map" for ( i = 0; i < ds_map_size( zmienne_pobrane ); i+= 1 ) { if ( i == 0 ) klucz = ds_map_find_first( zmienne_pobrane ); // Pobierz pierwszy klucz (nazwe zmiennej) else klucz = ds_map_find_next( zmienne_pobrane , klucz ); // Pobierz kolejny klucz (nazwe zmiennej) // Wyswietl klucz (nazwe zmiennej) oraz wartosc zmiennej draw_text( 10, 10 + i * 40, klucz + ' -> "' + ds_map_find_value( zmienne_pobrane, klucz ) + '"' ); } } Domyśl się. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 GML if ( polaczenie > 0 ) { var znaki; znaki = HTTP_Receive( polaczenie , 50 ); if ( znaki != "" ) { string_pobrany += znaki; alarm[0] = 1; } else { // Czysc pobrane dane ze zbednego naglowka string_pobrany = HTTP_ClearBody(string_pobrany); // Odczytaj zmienne zmienne_pobrane = HTTP_GetVars(string_pobrany); dalej = 1; ok = HTTP_GetVars('ok'); wyswietl_pobrane_zmienne = true; } } hmm? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 GML if ( polaczenie > 0 ) { var znaki; znaki = HTTP_Receive( polaczenie , 50 ); if ( znaki != "" ) { string_pobrany += znaki; alarm[0] = 1; } else { // Czysc pobrane dane ze zbednego naglowka string_pobrany = HTTP_ClearBody(string_pobrany); // Odczytaj zmienne zmienne_pobrane = HTTP_GetVars(string_pobrany); dalej = 1; ok = ds_map_find_value( zmienne_pobrane, 'ok' ); wyswietl_pobrane_zmienne = true; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 ok udalo się , już logowanie zrobione prawie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się