Skovv Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Siema.Jedno pytanko:Da się pisać Dll'e w c++ ale nie w windows.h tylko np:stdio.h?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Da się, w każdej bibliotece się da, od tego są. Tylko po co chcesz w GM używać funkcji konsoli? Zresztą musiałbyś w dllce dać konsolową funkcję główną main, ale to sie mija z celem, bo tracisz kontrolę nad GMem (czytaj: Gra zostaje przerwana na rzecz okna konsoli w DLLce). Tak czy inaczej, jest to bezsensowne, aczkolwiek możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Aha :/ Bo na WinApi się nie znam :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Tylko ze WinApi nie gryzie. Jak sie nie znasz na nim to od czego masz polskie strony z kursami winapi? A jak znasz angielski, lub umiejętnie korzystasz z translatora, to MSDN Ci pomoze. Bo WinApi przydatna rzecz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 PsichiX, "funkcje konsoli" ? W bibliotece stdio znajdują się funkcje operujące na strumieniach wejścia/wyjścia, czyli także operacje na plikach, urządzeniach itd., nie tylko do obsługi konsoli ;/ i można używać tej biblioteki bez funkcji main. (zresztą dll nie musi mieć entrypointa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Heh, tyle to ja wiem. Miałem na myśli to że będzie chciał używać najczęściej cout oraz cin, a gdzie niby te strumienie będą widoczne? Ja nawiązywałem do GMa, że jeśli zechce tego używać to musi sie liczyć z tym, iż będzie musiał użyć main() tym samym blokując grę, bo inaczej cin czy cout nie będzie miało żadnych widocznych rezultatów :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się