Michal1 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Jak juz napsiałem jestem kompletnym nowicjuszem, jedyną grą która zrobiłem było koło pruszające sie w górę, dół, prawo i lewo (robiłem to z pomocą jednego z artów) Teraz chciałem sie zabrać za coś w stylu GTA2 czyli strzelanka z kamerą z góry. Mam już narysowanego typka, chciałem zrobic tak ze bedzie mógł chodzic tlyko do przodu i strzałkami bedzie sie bracał o stopnie, latwo powiedziec ale trudniej zrobic, pozatym chciałem spytac jak zrobic zeby nasz bohater nie wychodził se poza plansze. To nie jedyne moje problmy, ale to napsize w innym poscie gdy już dostane odpowiedz na tego :) (z góry thx) a i jeszcze jedna uwaga jak podajecie jakis kod (widziałem w poprzednich postach) to powiedzcie DOKŁADNIE gdzie go wpisac. pozdro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Co do wychodzenia poza plansze to daj w Outside Room move_wrap(true,true,32); wtedy jak wyjdzie poza plansze to wyjdzie z drugiej strony a jesli chodzi ci o to zeby wogole nie wychodzil to stworz jakis niewidzialny morek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mef-predator Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Czy ktoś ma może spolszczenie do GM 5.0?? Jeśli tak to baaaaardzo prosze prześlijcie mi na maila!! sorek24@op.pl!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Mmmm... takie spolszczenie wogóle istnieje? Chyba nie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...