megaman Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 jak zrobić żeby różne rzeczy wypadały po zniszczeniu obiektu np. żeby po zniszczeniu obiektu np. blok wypadła jakaś rzecz tylko żeby losowało rzeczy np. mam obj_bullet,obj_kasa,obj_zycie i żeby losowało któryś nich. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 losowo nie wiem ale bez losowego to: pada jeśli hp<=0 if hp<=0 { instance_destroy(); instance_create(potworek.x,potworek.y,item); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 event destroy : GML var co_wypada; co_wypada = round(random(2)); switch ( co_wypada ) { case 0 : instance_create(x,y,obj_bullet); break; case 1 : instance_create(x,y,obj_kasa); break; case 2 : instance_create(x,y,obj_zycie); break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 łatwiej to dajesz stworkowi event Destroy a w nim: GML instance_create(x,y,choose(obj_bullet,obj_kasa,obj_zycie)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaman Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 do bani skovv bo ja temu obiektowi nie zrobiłem życia zrobiłem tak że w kolizji obj_pilka z obj_klocek się dotkną to obj_klocek znika to poprosił bym kod żeby go dać w evencie instance destroy POŁĄCZONO: dzięki PsichiX z twojego kodu skorzystałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się