filen Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Robię grę w stylu "The Sims" i nie wiem jak zrobić aby po kliknięciu na dany obiekt np. lodówkę ludek do niej podszedł i otworzył po czym dopełni mu się pasek energii. Wie ktoś jak to zrobić? Jeśli tak to proszę o pomoc. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 hmm 1. podchodzenie? move_towards_point(x,y,speed); 2. otwieranie? Animacja: sprite_index = animacja_otwierania 3. dopełnienie? pewnie rysujesz healthbar wiec do zmiennej ktora jest amountem dodajesz wartosc. energia+= 10 lub ustalasz ja energia = 50; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 To za dużo żeby to za Ciebie zrobić. Ale pokrótce CI opiszę. Bierzesz poruszanie myszką, i w kolizji lodówki (klikniecie LPM), zmienną energie dajesz plus X, i w step, dajesz kod na chodzenie człowieczka, i zeby podszedł w miejsce które kliknąłeś. Był na forum gdzieś taki przykład na takie chodzenie. Jak znajdę wrzucę tu to. Edit: Jak to pisałem nie było posta wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 GML // w Stepie if mouse_button(mb_left) { move_towards_point(lodowka.x,lodowka.y,3) } Nie wiem czy o to dokładnie ci chodziło... Jeśli chodzi o animacje to tak jak powiedział Hunter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filen Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 GML // w Stepie if mouse_button(mb_left) { move_towards_point(lodowka.x,lodowka.y,3) } Nie wiem czy o to dokładnie ci chodziło... Jeśli chodzi o animacje to tak jak powiedział Hunter. Musiałeś zrobić błąd w drugiej linijce bo nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 No to przejrzyj kod i zobacz gdzie jest ten błąd. Myślisz że każdy będzie za Ciebie wszystko robił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Nie powinno być mouse_check_button ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filen Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 No to przejrzyj kod i zobacz gdzie jest ten błąd. Myślisz że każdy będzie za Ciebie wszystko robił? Znalazłem. Tylko mówię, że błąd był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się