Ra3l Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 mam cos takiego ze po kliknieciu myszka na obj. zmienia sie sprite i zmienna jak zrobic ze po jednokrotnym klikniecdiu wiecej na ten sam obiekt nie da sie kliknąc?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 chcesz zeby tylko raz sie zmienial ten sprite ? create: zmienna = 0 klik if *zmienna==0 ) { sprite_index = ... zmienna = 1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 nie chodzi o to zeby raz sie zmenial sprit. tylko o te ze jak klikne do zmiennej dodaje sie +1, i tak za kazdym razem, a chce zbey tylko raz sie dodawalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 chcesz raz ustalac wartosc zmiennej ? to przypisz jej wartosc a nie dodaj , i za kazdym klikiem i tak i tak bedzie to samo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Ale ja bede pracowal tak na 100-1000 obiektach wiec to jest pracochłonne. A w takim przypadku ja ja mam teraz jest prosciej. Chodzi dokladnie o to ze po jednokrotnym kliku, kolejne kliki nic nie zmieniaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Dobra to od poczatku, masz obiekt ktory po kliknieciu zmienia swoj sprite_index oraz dodaje zmiennej "zmienna" 1 za kazdym razem gdy klikniesz tak ? Sam juz nie czaje o co chodzi wiec pytam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Tak dokladnie. A chce zeby to wszystko sie dzialo tylko jeden raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 no to masz 2 wyjscia, zrobic warunek i dodac tą zmienną = glupi pomysł lepszym jest przypisanie zmiennej : zamiast sprite_index = bla zmienna += 1//to doda +1 przy kazdym kliknieciu dajesz sprite_index = bla zmienna = 1 // a to zawsze przy kliknieciu ustawi zmienna na 1 nie zalerznie ile razy klikniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Tylko ze to sie nie sprawdzi :) Bo mam przysmcu 10 obiektów . za klikniecie na kazdy zemina dodaje 1, czyli z dziesieciu jest 10. a jak dam ze zmiena po kliknieciu zmienia na 1 nigdy nie dodje do 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 czyli chodzi Ci o to by po kliknieciu na dowolny taki sam obiekt jakas jedna zmienna dodawala sie o 1 z tym ze na jeden obiekt mozna kliknac tylko raz? to zainicjuj gdzies jakas zmienna global np. global.zmienna=0 teraz w create obiektu daj klikniety=false na klikniecie daj if(klikniety==false){ global.zmienna+=1; klikniety=true; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Niestety ale nie dziala... mimo to mogle klikac dowolnie ... i zmienna sie zmienia tyle ile kliknięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 podaj kod ktory wstawiasz bo pewnie cos zle przepisales... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Już nie aktualne. Znalazłem lepszy, alternatywny sposób :), Ale dzięki za chęci i pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się