megaman Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 zrobiłem ceń za pomocą GML draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x+16,y+16,image_xscale,image_yscale,image_angle,c_black,0.5) ale jak zrobić żeby on podążał z a myszką bo chodzi on tylko za bohaterem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 GML draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,mouse_x+16,mouse_y+16,image_xscale,image_yscale,image_angle,c_black,0.5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 za myszka tzn ? sprobuj mouse_x i mouse_y uzyc - okreslaja pozycje myszki eh PsichiX szybszy ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaman Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 sorka mój błąd miał on obracać się w kierunku myszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 przypisz image_angle wartosc direction np image_angle = direction direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x+16,y+16,image_xscale,image_yscale,ima ge_angle,c_black,0.5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaman Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Dzięki Hunter pomogło THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się