Ra3l Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Mam do was pytanko, czemu niekiedy (nie raz) kiedy użyje skyptu/kodu psichxa na ladowanie modeli obj. czsami model sie laduej czsami nie , jak juz sie zaladuje to nie jest tam, gdzie powinien byc. Czym to idzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 może nie ustawiasz pozycji? lub model jest za nisko i nie widać go gdyż jest pod podłogą? najlepiej daj kod ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Kod na ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 ładowanie modelu... może źle go zaimportowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Dobrze zimportowalem ;) na pewno troche za duzo tego jest, zeby tu kopiowac... ale skopiowane napewno jest dobrze... Głownie zalezy mi na odpowiedzi na drugie pytanie ponieważ pierwsze moze wynikac z drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Model pewnie sie laduje, najlepiej osobno ladowac najpierw material (plik *.mtl), a potem dopiero obiekt (plik *.obj). Pamietaj aby obiekt modelowany byl zcentralizowany (bez zadnego duzego odbiegania od pozycji [0;0;0]), oraz zeby nie byl ani za maly ani za duzy. w sketchupie mozna podawac jaka miara ma byc eksportowany plik obj. Ponadto podczas eksportu koniecznie ustaw opcje "triangulate all faces", bo inaczej modelu nie wczyta. I upewnij sie ze UV mapa modelu jest poprawna :) A jeszcze jedno: do ustawiania rysowanego modelu uzywaj translacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Tylko co rozumiesz pod pojeciem ani za maly ani za duzy ?;] najlepiej osobno ladowac najpierw material (plik *.mtl), a potem dopiero obiekt (plik *.obj). nie rozumiem tam jest tylko kod na ladowanie OBJ, w sketchupie mozna podawac jaka miara ma byc eksportowany plik obj. gdzie? znalazłem Ponadto podczas eksportu koniecznie ustaw opcje "triangulate all faces gdzie? znalazłem do ustawiania rysowanego modelu uzywaj translacji. nie kumam?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 przy ladowaniu OBJ masz jako jeden argument normalnie ustawione -1, co oznacza ze ma ladowac material podany w pliku obj, mozesz tez osobno zaladowac plik mtl, a potem przy ladowaniu obj wpisac zamiast tamtego -1, index wczytanego wczesniej materialu. jutro zapewne sypne przykladem jak zrobic to i reszte ktora wymienilem a ktora nie jest jasna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Zauważyłem jeden nie ciekawy błąd. Tz. objekty wczutuje normlanie tylko wtedy kiedy nie uzywam kamery kseonona , tylko normalna kamere. (przykład lada1500) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się