Skocz do zawartości

inteligentny czołg


megaman

Rekomendowane odpowiedzi

nie weim czy dobry będzie kod ale na pewno domyślisz się o co chodzi

obj_lufa

GML (step)
if distance_to_object(obj_player)<100

direction=point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y);

 

E. Co do tego drugiego zamiast tego:

direction=point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y)

Wstaw to:

move_towards_point(obj_player.x,obj_player.y,5)

jak masz te info to zrobisz strzelanie takie jak w faq do top down

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obj_czołg dajesz w create:

instance_create (x,y,obj_lufa)

A w obj_lufa step:

move_towards_point(obj_czolg.x,obj_czolg.y, np.4*)

 

*oczywiście tutaj nie piszemy "np.4" tylko liczbę odpowiadającą prędkości. Zalecam taką prędkość jaką ma czołg kiedy się porusza.

 

 

Radzę skorzystać z przykładu bodajże Pietera zamieszczonego na stronie głównej Game Maker Polska w zakładce przykłady :)

 

Mam nadzieję że pomogłem. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...