megaman Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 jak zrobić taki czołg który jak do niego podjadę będzie obracał lufę w moją strone jak do niego podjadę i będzie do mnie strzelał i i żeby jechał wtedy w moją stronę żeby się składał z dwóch obiektów z lufy i z podłoża na lufę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 nie weim czy dobry będzie kod ale na pewno domyślisz się o co chodzi obj_lufa GML (step) if distance_to_object(obj_player)<100 direction=point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y); E. Co do tego drugiego zamiast tego: direction=point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y) Wstaw to: move_towards_point(obj_player.x,obj_player.y,5) jak masz te info to zrobisz strzelanie takie jak w faq do top down Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaman Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 i jak jeszcze zrobić żeby lufa trzymała się czołgu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 W obj_czołg dajesz w create: instance_create (x,y,obj_lufa) A w obj_lufa step: move_towards_point(obj_czolg.x,obj_czolg.y, np.4*) *oczywiście tutaj nie piszemy "np.4" tylko liczbę odpowiadającą prędkości. Zalecam taką prędkość jaką ma czołg kiedy się porusza. Radzę skorzystać z przykładu bodajże Pietera zamieszczonego na stronie głównej Game Maker Polska w zakładce przykłady :) Mam nadzieję że pomogłem. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaman Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 dzięki jesteś w credit'sach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się