I am vader Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 No więc, po "małej" wpadce z 2 warnami i propozycją bana, wpadłem na pomysł, żeby podsunąć przykład stopera :). Jest to stoper z the black planet, ale z poprawionym kodem, bo mój "osobisty" był pokręcony :]. Link_do_stopera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 I chcesz, żeby Ci za to zdjęto warna... OO ? To jest po prostu tandetny przykład mierzenia czasu. Wybacz, ale taka prawda... Po 1. To co się stanie, jeśli fps spadnie do powiedzmy 50, bo gra ma wysokie wymagania...? Po kilku sekundach będziemy mieli przekładanie rzędu 1s. Po 2. To dlaczego to działa na 60fps...? A co, jeśli jakiś user chce, żeby jego gra działała na 50 fps...? A na zakończenie dodam, iż w GM'ie liczba klatek równa room_speed wcale nie oznacza sekundy - dlaczego - tego nawet Chuck Norris nie wie... (napisz se "normalny" stoper oraz taki wykorzystujący jako podstawę czasu GM'owy fps - zostaw kompa włączonego na godzinę i porównaj wyniki (znaczy w jednej aplikacji)...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Od siebie dodam ze wystarczylo dac obiekt controler, a w nim: GML (create) timeb=date_current_time() timee=date_current_time() time=0 GML (step) timee=date_current_time() time=date_second_span(timeb,timee) // tutaj masz podana wartosc roznicy sekund, miedzy poczatkiem programu a chwila obecna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 @2xUP: Na pewno sie komuś przyda choć taki stoper :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się