Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No więc, po "małej" wpadce z 2 warnami i propozycją bana, wpadłem na pomysł, żeby podsunąć przykład stopera :). Jest to stoper z the black planet, ale z poprawionym kodem, bo mój "osobisty" był pokręcony :].

Link_do_stopera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I chcesz, żeby Ci za to zdjęto warna... OO ?

 

To jest po prostu tandetny przykład mierzenia czasu.

Wybacz, ale taka prawda...

 

Po 1. To co się stanie, jeśli fps spadnie do powiedzmy 50, bo gra ma wysokie wymagania...? Po kilku sekundach będziemy mieli przekładanie rzędu 1s.

Po 2. To dlaczego to działa na 60fps...? A co, jeśli jakiś user chce, żeby jego gra działała na 50 fps...?

A na zakończenie dodam, iż w GM'ie liczba klatek równa room_speed wcale nie oznacza sekundy - dlaczego - tego nawet Chuck Norris nie wie... (napisz se "normalny" stoper oraz taki wykorzystujący jako podstawę czasu GM'owy fps - zostaw kompa włączonego na godzinę i porównaj wyniki (znaczy w jednej aplikacji)...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od siebie dodam ze wystarczylo dac obiekt controler, a w nim:

GML (create)
timeb=date_current_time()

timee=date_current_time()

time=0

GML (step)
timee=date_current_time()

time=date_second_span(timeb,timee) // tutaj masz podana wartosc roznicy sekund, miedzy poczatkiem programu a chwila obecna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...