Skocz do zawartości

Błąd 2


lion

Rekomendowane odpowiedzi

Podobnie jak Nicolas mam błąd w skrypcie oto on:

 

go = 0;
if( global.goal_scored == 0 ) {
  if( global.intervention == 1 ) {
    global.intervention = 0;
    go = 1;
  } else {
    dbg("global.shot_x"+string(global.shotx));
    if( ((obj_ball.direction >= 0) & (obj_ball.direction < 90)) 
        ||((obj_ball.direction > 270)& (obj_ball.direction < 360)))
        dx = 976 - global.shotx;
    else 
        dx = global.shotx - 16;
    
    dbg("dx "+string(dx));
    dbg("ball dir: "+string(obj_ball.direction));
    dbg("cos: "+string( cos( degtorad(obj_ball.direction))) );
    distance = abs( dx / cos( degtorad(obj_ball.direction )) );
    dbg("distance "+string(distance));
    
    if( (global.shoty < 208) || (global.shoty) > 448)
      max_dist = 80;
    else max_dist = 100;

    if( distance < max_dist )
      global.goal_scored = 1;
    else
      go = 1;
    
  }  
   if( go == 1 ) { 
    dbg("gooooool!");
    global.game_end = 1;
    if( argument0 == "1" ) {
        sound_play( snd_homegoal );
        global.team1_score += 1;
        global.kickoff = 2;
    }
    else {
        sound_play( snd_awaygoal );  
        global.team2_score += 1;
        global.kickoff = 1;
    }
    global.goal_scored = 1;
   }
       
}
   

 

Kod ma powodować ze na tablicy wyswietlac sie bedzie ilosc goli obydwu drużyn ale gdzieś musi być błąd bo jak strzelam gola to rozpoczynam od centry ale na tablicy wciaz jest 0:0

 

P.S - Jak komputer strzeli gola to pojawia sie 0:1 na tablicy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...