Skocz do zawartości

sklejenie grafik


MisieK-GM

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje skleic te grafiki, chodzi mi o animacje chodzenia, bicie, strzelanie, umieranie, no i stanie w miejscu, zalozylem ten temat bo ja zawsze mam problemy ze sklejaniem czegos takeigo :/ zawsze jak wloze w gre to mi przeskakuja te grafiki, bo sa na niektore sa na zlej wysokosci albo szerokosci :/ Mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi ;)

 

E: A i jeszcze jedno bo zapomnailem prosze o pomniejszenie ludzika do rozmiarow samochodow ;)

 

Baradzo prosze o wykonanie tego, w zamian Credits :)

post-4023-1231494051_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stoi.gifidzie.gifbije.gifumiera.gif

Tu masz wszystkie animacje, przeskalowane i odpowiednio ułożone. Ten strip był dość toporny bo wszystko było poukładane dość nieregularnie więc nie dziwię się że miałeś z tym problemy :). Teraz już tylko musisz odpowiednio ustawić orginy i będzie dobrze. Reszty nie robiłem ponieważ to są pojedyńcze obrazki więc powinieneś sobie poradzić, po prostu zmniejsz je tylko o połowę żeby pasowały do tych ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie, Naprawde wielkie dzieki ;) heh szkoda ze tu nie ma plusow jak na innych fotach bo bym Ci dal :)jeszcze raz wielkie dzieki :)

 

EDIT

Potrzebuje tilestea drogi do gry top-down, ale chce zeby grafika pasowala, albo zeby byla bardzo podobna do grafik z GTA 3(1 post) i rozmiarowo droga byla dopasowana do tych samochodow. Wiem, ze Copoconaco robi fajne rendery, a czy ktos jeszcze to potrafi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...