Klimo Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Mam mały (pewnie dla innych banalny) problem. Stworzylem w Game maker 5 ludzika widzianego od góry i chcialbym aby poruszał się jak bohater w gta. Jak to zrobic? :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Znalazłem na komputerze taki stary przykład zrobiony za GM 4.3. Przekonwertowałem go pod GM 5. Masz tam chodzenie i jazdę samochodem. Oto link: https://gmclan.org/up24_4_gta_style.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klimo Opublikowano 31 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Wielkie dzięki! Wlasnie o takie cos mi chodziło, a na stronie nie moglem znalezc! :lol: EDIT A jeszcze jedno! Co zrobić zeby ludzik mógł strzelać?? Np. po podniesieniu pistoletu z ziemi ? Próbuje wedlug roznych wskazówek na forum ale nic mi nie chce wyjsc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremiah Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Cóż. Ja w swojej grze robiłem coś podobnego. W moim przypadku po skolidowaniu gracza z bronią, przedmiot ulega akcji "Destroy" :) i pojawia się obiekt posiadający eventa z klawiszem strzału z akcją "create object" z włączonym relative, a ten obiekt to oczywiście tzw. kulka :) Nie wiem, czy dokładnie o to Ci chodziło.Poza tym nie umiem wyjaśniać. EDIT Aaaaaa, i w Create Objekt zaznacz w Apply to: object i potem ten objekt co ma strzelać, czy jakoś tak ...:mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Przestańcie doublepostować, bo dostaniecie ostrzeżenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klimo Opublikowano 31 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Sorki, nie wiedzialem ze nie wolno... Udalo mi się w pewnej części zrobić to strzelanie ale działa tylko na Game maker 6. Może umiałby ktoś zapisać ten kod tak zeby byl odczytywany przez GM 5 : w bullet : // Same as in obj_ammo out_view=1 if x>view_xview-16 if y>view_yview-16 if x<view_xview+496 if y<view_yview+336 out_view=0 if out_view=1 instance_destroy() alarm[0]=30 Tymon: Unikajcie duble postów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się