Skocz do zawartości

Moglby mi ktos pomóc?


Klimo

Rekomendowane odpowiedzi

Wielkie dzięki! Wlasnie o takie cos mi chodziło, a na stronie nie moglem znalezc! :lol:

 

EDIT

A jeszcze jedno! Co zrobić zeby ludzik mógł strzelać??

Np. po podniesieniu pistoletu z ziemi ? Próbuje wedlug roznych wskazówek na forum ale

nic mi nie chce wyjsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż. Ja w swojej grze robiłem coś podobnego. W moim przypadku po skolidowaniu gracza z bronią, przedmiot ulega akcji "Destroy" :) i pojawia się obiekt posiadający eventa z klawiszem strzału z akcją "create object" z włączonym relative, a ten obiekt to oczywiście tzw. kulka :)

 

Nie wiem, czy dokładnie o to Ci chodziło.Poza tym nie umiem wyjaśniać.

 

EDIT

Aaaaaa, i w Create Objekt zaznacz w Apply to: object i potem ten objekt co ma strzelać, czy jakoś tak ...:mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, nie wiedzialem ze nie wolno...

Udalo mi się w pewnej części zrobić to strzelanie ale działa tylko na Game maker 6.

Może umiałby ktoś zapisać ten kod tak zeby byl odczytywany przez GM 5 :

 

w bullet :

 

// Same as in obj_ammo

out_view=1

 

if x>view_xview-16

if y>view_yview-16

if x<view_xview+496

if y<view_yview+336

out_view=0

 

if out_view=1

instance_destroy()

 

alarm[0]=30

 

Tymon: Unikajcie duble postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...