gol350 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Próbowałem obrócić klocek wokół jego osi "x" funkcją : d3d_transform_set_rotation_x(angle) Wyszło tak ,że klocek obraca się razem z podłogą -"floorem". Później przeczytałem w pomocy że ,żeby obrócić klocek wokół osi x trzeba użyć takich funkcji: { d3d_transform_set_translation(100,100,10); draw_sprite(spr,0,0,0); d3d_transform_set_identity(); } Po użyciu tych funkcji wszystko stoi w miejscu. Pisało tam ,że najpierw trzeba użyć "translate to origin" później obrócić ,a na końcu "translate" do wcześniejszej pozycji. Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się