gol350 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Trójwymiarowy klocek już mam od PoxiPola, któremu dziękuje za to bo sam bym na tą "camerę" nie wpadł. A teraz przydało by się jakieś poruszanie.Ale klocki z zakładki "move" nie poruszają klocka 3D. .Jak zrobić ,żeby klocek się przekręcał na bok. Pewnie potrzebna jest jakaś animacja. Wiem, że istnieje taka funkcja: d3d_transform_add_rotation_axis(xa,ya,za,angle); Czy możecie mi wytłumaczyć ,co znaczą po kolei te dane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 nie znam sie zabardzo na tym ale tak mi się wydaje że: GML d3d_transform_add_rotation_axis(xa,ya,za,angle); xa - oś X ya - oś Y za - oś Z angle - obrót Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się