djlopez Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Siema nie moglem tego znalesc na forum ;/ jak zrobic zeby obiekt za ktorym podaza ekran byl po lewej stronie jest to gra platformowa i view ma 640 na 480 i chce zeby obiekt byl ok 100 pikseli od lewej strony dzieki za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 ustaw odpowiednio Hbor i Vbor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djlopez Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 probowalem ale obiekt jest wtedy tylko blizej prawej strony poniewaz przemieszcza sie w prawo a jesli ustawie wartosc wieksza niz 320 to juz sie nic nie zmienia probowalem to zrobic w evencie draw w kodzie napisalem draw_sprite(sprite0,image_index,x-200,y) i niby wszystko fajnie jest tak jak chcialem tylko problem tkwi w tym ze kolizje wystepuja tam gdzie obiekt byl kiedys tzn na srodku ekranu nie mam pojecia co z tym zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 GML (step) view_xview=x+100; view_yview=y+view_hview/2; Harrrry jak zwykle ratuje sytuację! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djlopez Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 wrzucilem to w step obiektu ktory chce miec po lewej i nic sie nie dzieje? niewiem co robie zle;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 10 punkt w faq masz tu przykład jeszcze coś tam ustawiałem nie wiem czy to było Hbor czy Vbor przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Dałem plus zamiast minus ;x GML (step) view_xview=x-100; view_yview=y-view_hview/2; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djlopez Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 ok wszystko dziala dzieki za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się