Skocz do zawartości

Gra defence


pit210

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem poniewaz chcial zrobic tak ze gdy zabije wszystkich przeciwnikow to przechodzi do nastepnego room wpisalem tak

 

if instance_number(object2) == 0

room_add //akcja

 

(object2 to przeciwnik) ale wyskakuje takie cos:

 

FATAL ERROR in

action number 1

of Create Event

for object object0:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 4:

 

 

at position 2: Assignment operator expected.

 

Jak moge to zmienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR in

action number 1

of Create Event

for object object0:

Szanowny Picie210(?) takie akcje, które mają być sprawdzane co step dajemy w evencie step, a nie w create, który (w tym wypadku) sprawdza warunek przy stworzeniu się.

 

ED: Spóźniłem się, ale cieszę się, że są jeszcze ludzie czytający ze zrozumieniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki wszystkim juz dziala.

 

ps. Zeby nie zaczynac nowego tematu mam jeszcze jeden problem mam ekran startowy i klikam start to odrazu gra sie zaczyna. Jak zrobic aby zawsze gdy bedzie nowy room to zeby bylo odliczanie do 3 i wtedy gra sie zaczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj :) Tutaj masz przykład odliczani, bardzo prosty.

Chodzi tylko o to, aby Alarm[0] odejmował co sekundę zmienną odlicz, która na początku wynosi 5, gdy dojdzie do 0 przejdziesz do roomu 2 :) Pozdrawiam

 

TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...