pit210 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Mam problem poniewaz chcial zrobic tak ze gdy zabije wszystkich przeciwnikow to przechodzi do nastepnego room wpisalem tak if instance_number(object2) == 0 room_add //akcja (object2 to przeciwnik) ale wyskakuje takie cos: FATAL ERROR in action number 1 of Create Event for object object0: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: at position 2: Assignment operator expected. Jak moge to zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 if ( instance_number(object2)=0 ) room_goto_next() Coś źle to pisz :bye1: EDIT: 100 post! Jupi xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit210 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 ok Blad juz nie wyskakuje ale dalej gdy zabije wszystkich nic sie nie dzieje zostaje nadal w tym samym roomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 GML if !instance_exists(object2) { room_goto_next() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit210 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 nadal jest to samo pozabijam ich no i nie przechodzi dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Ustaw to w Step :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 FATAL ERROR in action number 1 of Create Event for object object0: Szanowny Picie210(?) takie akcje, które mają być sprawdzane co step dajemy w evencie step, a nie w create, który (w tym wypadku) sprawdza warunek przy stworzeniu się. ED: Spóźniłem się, ale cieszę się, że są jeszcze ludzie czytający ze zrozumieniem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit210 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 ok dzieki wszystkim juz dziala. ps. Zeby nie zaczynac nowego tematu mam jeszcze jeden problem mam ekran startowy i klikam start to odrazu gra sie zaczyna. Jak zrobic aby zawsze gdy bedzie nowy room to zeby bylo odliczanie do 3 i wtedy gra sie zaczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Witaj :) Tutaj masz przykład odliczani, bardzo prosty. Chodzi tylko o to, aby Alarm[0] odejmował co sekundę zmienną odlicz, która na początku wynosi 5, gdy dojdzie do 0 przejdziesz do roomu 2 :) Pozdrawiam TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Mimek to nie o to chodziło :( jemu chodzi o to, żeby gdy jest nowy room to żeby rozpoczynał się np. po trzech sekundach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit210 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Wlasnie chodzi mi o to jak ZeroXbot powiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się