^#$PAUL$#^ Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Na podstawie przykładu kółko i krzyżyk chciałem zrobić gre w 33. Polega ona na tym, że każdy z graczy kolejno podwyższa liczbę o 1 , 2 lub 3(zaczynając od zera). Ten który musi powiedzieć 33 przegrywa. W mojej grze coś nie działa i nie wiem co. Prosze o pomoc. :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Jakie 33? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^#$PAUL$#^ Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Polega ona na tym, że każdy z graczy kolejno podwyższa liczbę o 1 , 2 lub 3(zaczynając od zera). Ten który musi powiedzieć 33 przegrywa. W mojej grze coś nie działa i nie wiem co. Prosze o pomoc. :bye1: Napisałem przecież :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Za taki badziewny kod to powinni wieszać za jądra na latarni <_< Nic się nie da zrozumieć... Skąd to znalazłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Nie rób takich gier na podstawie kółka i krzyżyka... ;P Toż to nie ma ze sobą praktycznie niż wspólnego :P GML if(player == 1) { moj_wybor = show_message_ext("Gracz: 1#Aktualna liczba: "+string(number)+"##Wybierz liczbe do podwyzszenia:", "1", "2", "3"); number += moj_wybor; if(number >= 33) { show_message("Player 1 przegrywa!!!"); game_end(); } player = 2; } if(player == 2) { moj_wybor = show_message_ext("Gracz: 2#Aktualna liczba: "+string(number)+"##Wybierz liczbe do podwyzszenia:", "1", "2", "3"); number += moj_wybor; if(number >= 33) { show_message("Player 2 przegrywa!!!"); game_end(); } player = 1; } W Create nadaj zmiennej player wartość 1 i zmiennej number wartość 0 - musi w tym kodzie być coś od Ciebie... ;) PS: Można to było zrobić lepiej i krócej, no ale co - ma być proste, nie... ;P ? PS2: Komentarzy chyba nie potrzebujesz do takiego kodu...? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^#$PAUL$#^ Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Jest ok tylko,że chodziło mi ogrę z komputerem. Miał losować czy zwiększyć o1,2 czy3. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 GML if(player == 1) { moj_wybor = show_message_ext("Gracz: 1#Aktualna liczba: "+string(number)+"##Wybierz liczbe do podwyzszenia:", "1", "2", "3"); number += moj_wybor; if(number >= 33) { show_message("Player 1 przegrywa!!!"); game_end(); } player = 2; } if(player == 2) { moj_wybor = show_message_ext("Gracz: Komputer#Aktualna liczba: "+string(number)); number += choose(1,2,3); if(number >= 33) { show_message("Player 2 przegrywa!!!"); game_end(); } player = 1; } LoL, wystarczyło to zamienić na choose... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się