Skocz do zawartości

Zablokowane kod w drawie


megaman

Rekomendowane odpowiedzi

FATAL ERROR in

action number 2

of Draw Event

for object obj_bohater:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 1:

draw_healthbar(x-20,y-40,'live :'+string(zycie))

 

at position 48: Wrong number of arguments to function or script.

TO Wyskoczyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wpisałes w funkcji wszytkich argumentów !

 

 

draw_healthbar(x1,y1,x2,y2,amount,backcol,mincol,

maxcol,direction,showback,showborder)-

dzięki tej funkcji możesz rysować pasek energii (lub inny pasek przedstawiający pewną wartość np: uszkodzenia). Wartości (x1,y1,x2,y2) określają całkowity rozmiar paska. Amount określa, ile procent wypełnienia całego paska stanowi 100% całej energii. Backcol jest to kolor tła paska. Mincol i maxcol określają kolorystykę paska, zależną od wartości zmiennej health ale wtedy, kiedy wartość amount znajduje się w przedziale od 0 do 100. Uwzględniając amount, te kolory będą się zmieniać. Możesz np: zrobić przejście z koloru zielonego (gdy gracz posiada dużą ilość energii) do czerwonego (gdy tej energii jest mniej). Direction określa kierunek, w którym rysowany jest pasek energii . 0 oznacza rysowanie od lewej, 1 od prawej, 2 od góry a 3 od dołu. Showback określa, czy backcol ma być ignorowany, a showborder definiuje, czy cały pasek ma być obramowany czarną obwódką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmaszynowa=1

zshotgunma=0

zycie=100

kolizja=0

time=0

 

to mam w create i jak zrobić żeby odejmowało mi też życie na moim pasku życia

a to w alarm 1

if( obj_gracz.zyciegracza + 5 < 100 )

obj_gracz.zyciegracza += 5;

else

obj_gracz.zyciegracza = 100;

 

alarm[1] = -1;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...