Fallord Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 No więc, mam objekt który po kolizji z innym objektem solidem, zmienia kierunek ruchu. Tylko, że podczas kolizji ten object solid nasuwa lekko na siebie mój objekt1. (Przez co, objekt1 nie podąża za torem, który jest wyznaczony przezemnie) Jak temu zaradzić ? Chodzi chyba o to, żeby zablokować wejścia na solidy. Dobrym tokiem myślenia idę idę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Trochę nie zakapowałem. Chodzi Ci o to, że objekt1 "wchodzi" na ten solid? I podaj jeszcze twój "kod" na poruszanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Objekt1 sam się porusza: w create dałem klocek START MOVING IN A DIRECTION (strzałka w prawo, speed 5 relative). W objekcie solid w kolizji z objektem1 mam to samo, tylko, ze mam zaznaczone, żeby wykonywało akcję na objekcie1 - tylko strzałka w innym kierunku i speed 0.1 relative) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Wyłącz relative w kolizji i powiedz czy działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 nie :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 to weź użyj klocka bounce (czy cos takiego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 dalej nic :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 to ustaw Solida temu obiektowi co się porusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Dobra, sprite był za duży. Zmniejszyłem o 1 pixel i wszystko działa cacy. Dałem jeszcze bouce i gra jak ta lala. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi