gol350 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Mam dwa drobne problemy: 1.Jak przejść do rooma2 po zniszczeniu wszystkich objektów danego typu.Mam taki kod : instance_destroy() if instance_destroy() action_next_room(room2) nie chce mi przejść do room2 2.Mam klocek "replace sound". Pola "sound " i "file name "wypełniam dobrze a jak biorę "run" to mi wyskakuje komunikat "file do not exist". Nie wiem jaka jest przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 a może zamiast action_next_room(room2) wstawisz: room_goto_next Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 a może zamiast action_next_room(room2) wstawisz: room_goto_next To też nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 if(!instance_exists(obj)){ room_goto(rm); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się