Skocz do zawartości

strzelanie co jakis czas


london

Rekomendowane odpowiedzi

Obawiam się, że to nie zadziała ponieważ jako strzelanie mam ustawione stworzenie nowego obiektu, który służy jako pocisk . Tak więc najprościej chyba powiedzieć jak zrobić żeby jak dam np. alarm 15 to po upływie tego czasu następuje stworzenie obiektu a mi konkretnie chodzi o to, że np. jak trzymam spacje to wogóle nie chce sie obiekt stworzyć tylko musze wcisnąć spacje a ja chce żeby obiekt sie stwarzał nawet jak trzymam spacje ale dopiero po określonym czasie a nie co chwile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty Tymon. Po co się tak męczyć? Nie lepiej dać w Outside Room:

move_wrap(true,true,wielkość_objektu);

A jak wolisz metodę Tymona, to już lepiej tak:

{
 if (x < 0 && hspeed < 0) x = room_width + sprite_xoffset;
 if (x > room_width && hspeed > 0) x = -sprite_width + sprite_xoffset;
 if (y < 0 && vspeed < 0) y = room_height + sprite_yoffset;
 if (y > room_height && vspeed > 0) y = -sprite_height + sprite_yoffset;
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...