OriPL Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Widziałem gdzieś skrypt lub przykład na łączenie ścian... chodzi o to ze jak postawię kolo siebie np 2 obj_walls to one zmienia sprita na taki by się zlewały np: porostu ma się zmienić sprite odpowiednio do tego jak leżą inne obiekty kolo niego. mam nadzieje ze mnie zrozumieliście :D wiem ze można to zrobić jakoś przez: GML collision_point(x,y,obj,prec,notme) ale mnie to jakoś nie idzie :D:D EDIT: sorka za źle napisany Temat :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 To przykład borka łączenie muru, poszukaj tu strona z przykładami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Czy jemu czasem nie chodzi o robienie jednego obiektu z kilku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 porostu ma się zmienić sprite odpowiednio do tego jak leżą inne obiekty kolo niego. Powiedział, że mają się zmieniac sprite'y, a nie że chce robić "kompresje" obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 bardzo dziękuje właśnie o to chodziło :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się