kemot00 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Siema. Mam taki problem, czy możecie mi podać kod skryptów? 1) Paski Życia i Chakra (Huv czy coś takiego) 2) Doświadczenie Dodawanie 1-90 Poziomów 3) Dodawanie Skill, np. Mamy 1 lvl i wbijamy na 2 lvl i dostajemy 5 pkt Skill(Siła, Chakra, Technika) 4) Poruszanie się Lewo i Prawo 5) Skoki (klik w Spacje) 6) Zamiana Postaci np.: http://img519.imageshack.us/img519/3060/helpzz4.png Narazie to wszystko. Jeśli coś nie rozumiecie to proszę pisać do mnie w GG!. Wiecie że jestem niesłyszących.. :/ Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie. Ostrzeżenie! gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Czyli chcesz zebysmy napisali za ciebie gre tak ? Poszukaj niektore rzeczy sa na forum! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 6. Klocek Change Sprite :P 4 i 5. A zresztą : 13. Jak zrobić grawitację w grze platformowej? Najpierw tworzymy obiekt blok, po którym będzie chodził bohater. Należy pamiętać, że blok ma być solid. Następnie robimy obiekt hero, któremu w "step" wklejamy kod: kod: if place_free(x,y+1) {gravity = 0.5} else {gravity = 0} Przy kolizji z blokiem: kod: move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 Przy naciśnięciu klawisza w prawo: kod: if place_free(x+4,y) {x+=4} Przy naciśnięciu klawisza w lewo: kod: if place_free(x-4,y) {x-=4} Przy naciśnięciu klawisza w górę (skakanie): kod: if ! place_free(x,y+1) {vspeed = -10} 3,2. Ten przykład Dzadka 1. draw_healthbar(x1,y1,x2,y2,amount,backcol,mincol,maxcol,direction,sho wback,showborder)- dzięki tej funkcji możesz rysować pasek energii (lub inny pasek przedstawiający pewną wartość np: uszkodzenia). Wartości (x1,y1,x2,y2) określają całkowity rozmiar paska. Amount określa, ile procent wypełnienia całego paska stanowi 100% całej energii. Backcol jest to kolor tła paska. Mincol i maxcol określają kolorystykę paska, zależną od wartości zmiennej health ale wtedy, kiedy wartość amount znajduje się w przedziale od 0 do 100. Uwzględniając amount, te kolory będą się zmieniać. Możesz np: zrobić przejście z koloru zielonego (gdy gracz posiada dużą ilość energii) do czerwonego (gdy tej energii jest mniej). Direction określa kierunek, w którym rysowany jest pasek energii . 0 oznacza rysowanie od lewej, 1 od prawej, 2 od góry a 3 od dołu. Showback określa, czy backcol ma być ignorowany, a showborder definiuje, czy cały pasek ma być obramowany czarną obwódką. :) czyli FAQ i Dokumentacja :) Lub też GML (draw) draw_set_color(c_red) draw_line(x,y-10,x+linelength,y-10) if hpamount > hpmax hpamount = hpmax if hpamount < 0 hpamount = 0 GML linelength= hpamount / hpmax * sprite_width Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się