megaman Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 GML if ( mouse_check_button( mb_left )) room_goto( room_Credits ); Cześć mam taki kod ale jak zrobić żeby doddać przejście roomu z efektem fade in out Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Więc tak każdy transition_kind ma swój numer więc: 0 = Bez przejścia 1 = Utwórz z lewej 2 = Utwórz z prawej 3 = Utwórz z góry 4 = Utwórz z dołu 5 = Utwórz ze środka 6 = Wysuń z lewej 7 = Wysuń z prawej 8 = Wysuń z góry 9 = Wysuń z dołu 10 = Z przeplotem z lewej (a la żaluzje) 11 = Z przeplotem z prawej 12 = Z przeplotem z góry 13 = Z przeplotem z dołu 14 = Popchnięcie z lewej 15 = Popchnięcie z prawej 16 = Popchnięcie z góry 17 = Popchnięcie z dołu 18 = Obrót w lewo 19 = Obrót w prawo 20 = Wymieszanie roomów 21 = Wyciemnienie i rozjaśnienie GML transition_kind=tu jakaś z tych liczb if ( mouse_check_button( mb_left )) room_goto( room_Credits ); :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 fade_in: //create sp = 0.05; alpha = 1; //draw alpha-=sp; if alpha<0 {instance_destroy();} draw_set_alpha(alpha); draw_set_color(c_black); draw_rectangle(0,0,room_width,room_height,0); draw_set_color(c_white); draw_set_alpha(1); Fade_out: //create sp = 0.05; alpha = 0; alarm[0] = 1; //alarm0 if !variable_local_exists("goto_room"){instance_destroy();} else if !room_exists(goto_room) {instance_destroy();} //draw alpha+=sp; if alpha>1 {room_goto(goto_room);} draw_set_alpha(alpha); draw_set_color(c_black); draw_rectangle(0,0,room_width,room_height,0); draw_set_color(c_white); draw_set_alpha(1); Jakiś gość na yoyogames to kiedyś dawał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 To akurat jest inny sposób tworzenia transition kind, tak też można. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaman Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 dzięki za pomoc bassmaster z twojego kodu skorzystam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi