Skocz do zawartości

Zablokowane room


megaman

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak każdy transition_kind ma swój numer więc:

0 = Bez przejścia

1 = Utwórz z lewej

2 = Utwórz z prawej

3 = Utwórz z góry

4 = Utwórz z dołu

5 = Utwórz ze środka

6 = Wysuń z lewej

7 = Wysuń z prawej

8 = Wysuń z góry

9 = Wysuń z dołu

10 = Z przeplotem z lewej (a la żaluzje)

11 = Z przeplotem z prawej

12 = Z przeplotem z góry

13 = Z przeplotem z dołu

14 = Popchnięcie z lewej

15 = Popchnięcie z prawej

16 = Popchnięcie z góry

17 = Popchnięcie z dołu

18 = Obrót w lewo

19 = Obrót w prawo

20 = Wymieszanie roomów

21 = Wyciemnienie i rozjaśnienie

GML
transition_kind=tu jakaś z tych liczb

if ( mouse_check_button( mb_left )) room_goto( room_Credits );

:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fade_in:

    
//create
sp = 0.05;
alpha = 1;

//draw
alpha-=sp;
if alpha<0 {instance_destroy();}
draw_set_alpha(alpha);
draw_set_color(c_black);
draw_rectangle(0,0,room_width,room_height,0);
draw_set_color(c_white);
draw_set_alpha(1);

 

Fade_out:

//create
    sp = 0.05;
    alpha = 0;
    
    alarm[0] = 1;

 

//alarm0
if !variable_local_exists("goto_room"){instance_destroy();}
else if !room_exists(goto_room) {instance_destroy();}

 

//draw
alpha+=sp;
if alpha>1 {room_goto(goto_room);}
draw_set_alpha(alpha);
draw_set_color(c_black);
draw_rectangle(0,0,room_width,room_height,0);
draw_set_color(c_white);
draw_set_alpha(1);

 

 

Jakiś gość na yoyogames to kiedyś dawał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...