BartekGMClan Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Jak zrobić, że jeżeli dany obiekt przeleci np. 100 pikseli to się usuwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 prosty sposob: GML if(point_distance(x,y,xstart,ystart)>100)instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Ok, a jak zrobić, że gdy bohater stoi po prawej stronie przeciwnika, to sprite przeciwnika zamienia się w spr_prawo_ruch, a jeśli po lewej, to w spr_lewo_ruch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 przeciwnik: GML (step) side=sign(player.x-x) if(side=0)side=1 image_xscale=side Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Co to jest to side? Trochę noobowskie pytanie, ale proszę o wyrozumiałość :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 sign(x) Zwraca czy x jest ujemny, jest zerem, czy też dodatni (-1, 0 lub 1). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 zmienna side oznacza strone po ktorej stoi gracz. jesli jest rowna 1 to gracz stoi po prawej stronie wroga, jesli zas -1 to po lewej. image_xscale skieruje sprite'a tak by patrzyl na gracza (pod warunkiem ze na sprite wrog skierowany jest w prawo, jesli zas jest skierowany w lewo to wystarczy dac: image_xscale=-side) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się