Skocz do zawartości

Usunięcie po przeleceniu odległości


BartekGMClan

Rekomendowane odpowiedzi

prosty sposob:

GML
if(point_distance(x,y,xstart,ystart)>100)instance_destroy()
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciwnik:

GML (step)
side=sign(player.x-x)

if(side=0)side=1

image_xscale=side

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienna side oznacza strone po ktorej stoi gracz. jesli jest rowna 1 to gracz stoi po prawej stronie wroga, jesli zas -1 to po lewej. image_xscale skieruje sprite'a tak by patrzyl na gracza (pod warunkiem ze na sprite wrog skierowany jest w prawo, jesli zas jest skierowany w lewo to wystarczy dac: image_xscale=-side)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...